کد خبر: ۲۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش خبرخودرو ، پیرو رونمایی از محصولات جدید سایپا با حضور معاون اول رئیس جمهور در اسفند 91 ، سه خودرو سایپا 151 ، X100 اتوماتیک (AMT) و تیبا هاچ بک امسال به تولید انبوه خواهند رسید و روانه بازار خواهند شد .

زمان ورود سه محصول جدید سایپا به بازار

به گزارش خبرخودرو ، پیرو رونمایی از محصولات جدید سایپا با حضور معاون اول رئیس جمهور در اسفند 91 ، سه خودرو سایپا 151 ، X100 اتوماتیک (AMT) و تیبا هاچ بک امسال به تولید انبوه خواهند رسید و روانه بازار خواهند شد

مهندس مرتضی شفیعی معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا گفت :  وانت سایپا 151 در تابستان  سال جاری به بازارعرضه خواهد شد و ظرفیت سازی لازم برای تولید این خودرو تا 50 هزار دستگاه در سال صورت پذیرفته است.

شفیعی خاطر نشان کرد : محصول دیگر گروه خودروسازی سایپا که در سال جاری روانه بازار می شود X100  اتوماتیک (AMT) است که این خودرو نیز پائیز امسال به تولید انبوه خواهد رسید .

وی افزود : برای تولید این محصول نیز تا 100 هزار دستگاه در سال برنامه ریزی لازم انجام شده است و  به هر تعداد که متقاضی داشته باشد ظرفیت تولید قابل افزایش خواهد بود .

معاون مهندسی سایپا از ورود سومین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در زمستان سال جاری خبر داد و گفت : سایپا 211 (تیبا هاچ بک) نیز یکی دیگر از محصولات جدید سایپا میباشد که زمستان امسال روانه بازار می شود و ظرفیت سازی لازم جهت تولید 100 هزار دستگاه در سال برای این خودرو انجام خواهد شد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"