کد خبر: ۲۰۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
واحد مرکزی خبر: سردار احمدی مقدم گفت : احساس امنیت در جامعه در دهه گذشته رو به افزایش است.

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه با اشاره به این که این افزایش در نظر سنجی های مردمی ارزیابی شده است گفت : با تلاش های شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی کارکنان نیروی انتظامی و با همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها امنیت کامل در کشور برقرار است و پیش بینی می شود در سال 92 شاهد هیچ حادثه امنیتی نباشیم.

سردار احمدی مقدم به نقش مهم رسانه ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه هم اشاره کرد و افزود : هدایت افکار عمومی به نشاط سیاسی و افزایش آگاهی ها از مهمترین وظایف رسانه ها است.

سردار احمدی مقدم همچنین به افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی امسال هم اشاره کرد و گفت : به رغم این افزایش ، شاهد ترافیک مطلوب و امنیت بالا نسبت به سال های گذشته در سفر های نوروزی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین صبح امروز در جمع عشایر و کارکنان انتظامی در شهر مرزی سردشت آذربایجان غربی گفت : درصد بالایی از امنیت داخلی کشورمان متاثر از آرامش مطلوب در مرز های جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت : شهر مرزی سردشت در دوران اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفتع مقدس به دلیل استقرار گروهک های منحله تروریستی داخلی و خارجی یکی از ناامن ترین مناطق کشورمان بود که به پاس مجاهدت ها و از خود گذشتگی دلیر مردان غیور و عشایر مرزدار کشورمان این شهر و دیگر مرزهای کشورمان شاهد یک امنیت مطلوب و پایدار است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"