کد خبر: ۱۹۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
گروه بین الملل: رقابتهای موتورسواری اسپانیا در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

تيم هوندا فاتح رقابتهاي موتور سواري اسپانيا در رده موتوجي پي شد

گروه بین الملل: رقابتهای موتورسواری اسپانیا در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو ، در دور نهایی رقابتهای موتورسواری اسپانیا در رده موتوجی پی که در پیشت آراگون برگزار شد دانی پدروسا از تیم هوندا با کسب زمان چهل و دو دقیقه و ده ثانیه و چهارصد و چهل و چهار هزارم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد.

پس از پدروسا خورخه لورنزو و آندریا دوایزیوسو هر دو از تیم یاماها دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی این رقابتها هم اکنون خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب دویست و نود امتیاز در صدر است و داندی پدروسا با دویست و پنجاه و هفت امتیاز و کیسی استونر با یکصد و هشتاد و شش امتیاز هر دو از تیم هوندا در رده های بعدی جای دارند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تو (Moto2)هم پل اسپارگارو از تیم کالکس با کسب زمان چهل دقیقه و بیست و پنج ثانیه و دویست و شش هزارم ثانیه اول شد و پس از وی مارک مارکز از تیم سوتر و اسکات ردینگ از تیم کالکس رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی این رده هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب دویست و پنجاه و هشت امتیاز اول است و پل اسپارگارو از تیم کالکس با دویست و ده امتیاز و آندریا آیانون از تیم اسپید آپ با یکصد و هفتاد و هشت امتیاز دوم و سوم هستند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تری(Moto3) هم لوئیس سالوم از تیم کالکس با کسب زمان چهل دقیقه و پنجاه و شش ثانیه و سیصد و نود و یک هزارم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و پس از او ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام و یوناس فولگر از تیم کالکس دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی این رده هم ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب دویست و چهل و پنج امتیاز اول است و لوئیس سالوم از تیم کالکس با یکصد و نود و چهار امتیاز و ماوریک وینالس از تیم هوندا با یکصد و هفتاد و نه امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"