کد خبر: ۱۸۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
گروه بین الملل: مرسدس – بنز خودروی مفهومی B – Class Electric Drive - جدیدترین خودروی الکتریکی تولیدیش – را در نمایشگاه اتومبیل 2012 پاریس رونمایی خواهد کرد.

خودروی الکتریکی مرسدس بنز رونمایی خواهد شد

گروه بین الملل: مرسدس – بنز خودروی مفهومی B – Class Electric Drive  - جدیدترین خودروی الکتریکی تولیدیش – را در نمایشگاه اتومبیل 2012 پاریس رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبر خودرو، این خودروی مفهومی اولین مدلی است که عبارت Electric Drive به معنای کامل استفاده کرده و تماما برقی می باشد.

قرار است از این پس تمامی خودروهای الکتریکی مرسدس بنز ، مرسدس AMG و اسمارت از این عبارت برای خودرو های الکتریکیشان استفاده نمایند.

خودروی مفهومی B – Class Electric Drive  دارای فضای داخلی مشابهی با دیگر نسخه های استاندارد است و از فناوری Energy Space استفاده می کند.

این فناوری تلاش می کند علاوه بر به حرکت درآوردن محور جلو توسط باتری لیتیومی ، مرکز ثقل خودرو را در ارتفاع پایین تری نگه دارد و انرژی کم تری را برای حرکت مصرف نماید.

این خودرو به یک موتور الکتریکی 100 کیلو واتی با گشتاور 310 نیوتون متر مجهز است و می تواند با هر بار شارژ مسافت 200 کیلومتر را بپیماید.

باتری این خودرو می تواند از طریق هر پریز 230 ولتی معمولی شارژ شود.

البته B – Class Electric Drive تا سال 2014 به تولید انبوه خواهد رسید.

از دیگر خودروهای سبز شرکت دایلمر که در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهند شد می توان به مرسدس بنز AMG کوپه الکتریکی و اسمارت براباس الکتریکی اشاره کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"