کد خبر: ۱۸۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری سن مارینو در رده موتو جی پی با برتری تیم هوندا همراه بود.

تيم هوندا فاتح دور تعيين خط رقابتهاي موتو جي پي شد

گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری سن مارینو در رده موتو جی پی با برتری تیم هوندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو، در دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری سن مارینو در رده موتو جی پی که در پیست میزانو برگزار شد دانی پدروسا از تیم هوندا با کسب زمان یک دقیقه و سی و سه ثانیه و هشتصد و پنجاه و هفت هزارم ثانیه زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و عنوان نخست این مرحله را به خود اختصاص داد.

پدروسا پس از کسب عنوان نخست این مرحله گفت: از اینکه توانستم مقام نخست این مرحله را کسب کنم خیلی خوشحالم زیرا اینکه شما دور نهایی را در ردیف نخست شروع کنید خیلی مهم است و شروع خوب در این مرحله هم خیلی مهم است.

پس از پدروسا،خورخه لورنزو و کال کراشلو هر دو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری رده موتوجی پی در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب دویست وچهل و پنج امتیاز در رده نخست جای دارد و پس از وی دانی پدروسا با دویست و سی و دو امتیاز و کیسی استونر با یکصد و هشتاد و شش امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در رقابتهای رده موتو تو(Moto2) این رقابتها هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان یک دقیقه و سی و هشت ثانیه و دویست و چهل و دو هزارم ثانیه به مقام اول رسید و پس از وی پل اسپارگارو و اسکات ردینگ هر دو از تیم کالکس به ترتیب رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی کلی رقابتهای رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با دویست و سیزده امتیاز در صدر است و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با یکصد و شصت و پنج امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با یکصد و پنجاه و چهار امتیاز دوم و سوم هستند.

در رقابتهای رده موتوتری(Moto3) این رقابتها هم ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب زمان یک دقیقه و چهل و چهار ثانیه و دویست و یک هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی رومانو فناتی و نیکولو آنتونلی هر دو از تیم هوندا رده های بعدی را به ترتیب به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتها رده موتو تری هم در حال حاضر ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با دویست امتیاز اول است و پس از وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با یکصد و شصت و هشت امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با یکصد و چهل و نه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

دور نهایی این رقابتها روز یکشنبه برگزار می شود.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"