کد خبر: ۱۸۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
گروه بین الملل: رقابتهای موتورسواری آمریکا در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

تيم هوندا فاتح رقابتهاي موتورسواري آمريکا

گروه بین الملل: رقابتهای موتورسواری آمریکا در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو،در رقابتهای موتورسواری آمریکا در رده موتوجی پی که در پیست موتورسواری ایندیانا پولیس برگزار شد دانی پدروسا از تیم هوندا با کسب زمان چهل و نه دقیقه و سی و نه ثانیه و ششصد و سی و یک هزار م ثانیه به مقام قهرمانی رسید و پس از وی خورخه لورنزو و آندریا داویزیوسو هر دو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری رده موتوجی پی در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب دویست و بیست و پنج امتیاز در رده نخست جای دارد و پس از وی دانی پدروسا با دویست و پنج امتیاز و کیسی استونر با یکصد و هشتاد و شش امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در رقابتهای رده موتو تو(Moto2) هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان چهل و پنج دقیقه و سیزده ثانیه و هفتصد و شصت و سه هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس و جولیان سیمون از تیم سوتر دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی رقابتهای رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با یکصد و هشتاد و هشت امتیاز در صدر است و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با یکصد و چهل و نه امتیاز و آندیا ایانون از تیم اسپید آپ با یکصد و سی و شش امتیاز دوم و سوم هستند.

در رقابتهای رده موتو تری (Moto3)هم لوئیس سالوم از تیم کالکس عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتها رده موتو تری هم در حال حاضر ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با یکصد و هشتاد و چهار امتیاز اول است و پس از وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با یکصد و پنجاه و پنج امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با یکصد و بیست و نه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"