کد خبر: ۱۸۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری ایتالیا در رده موتو جی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم یاماها به پایان رسید.

تيم ياماها فاتح رقابتهاي موتور سواري ايتاليا شد

گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری ایتالیا در رده موتو جی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم یاماها به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو ، در مرحله نهایی رقابتهای موتور سواری ایتالیا در رده موتو جی پی که در پیست ماگلو برگزار شد خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب زمان چهل و یک دقیقه و سی و هفت ثانیه و چهارصد و هفتاد و هفت هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

لورنزو پس از کسب عنوان قهرمانی این رقابتها در کنفرانسی خبری گفت:در این دوره از رقابتها من عملکرد خوبی داشتم و در پایان هفته خیلی خوب ظاهر شدم و در مرحله نهایی این رقابتها شاهد رقابت نزدیک و دشوار شرکت کنندگان بودیم و فکر نمی کردم با رقابت نزدیکی که با پدروسا داشتم به مقام قهرمانی برسم اما در دور آخر توانستم بر اوضاع مسلط شوم و با آرامش بهتری مسابقه را به پایان برسانم . از اینکه بیشترین امتیاز را در جدول رده بندی در اختیار دارم بسیار خوشحالم.

پس از لورنزو، دانی پدروسا از تیم هوندا و آندریا دوایزیوسو دیگر موتور سوار تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری جهان در رده موتو جی پی در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب یکصد و هشتاد و پنج امتیاز اول است و پس از وی دانی پدروسا با یکصد و شصت و شش امتیاز و کیسی استونر با یکصد و چهل و هشت امتیاز هر دو از تیم هوندا به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در مرحله نهایی رقابتهای رده موتو تو(Moto2) این رقابتها هم آندریا آیانون از تیم اسپید آپ با کسب زمان سی و نه دقیقه و پنجاه و دو ثانیه و پانصد و بیست و سه هزارم ثانیه اول شد و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس و توماس لوثی از تیم سوتر رده های بعدی را کسب کردند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری جهان در رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب یکصد و شصت و سه امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس و آندریا آیانون از تیم اسپید آپ هر کدام با کسب یکصد و بیست و نه امتیاز دوم و سوم هستند.

در مرحله نهایی رقابتهای رده موتو تری (Moto3)هم ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب زمان سی و نه دقیقه و پنجاه و هفت ثانیه و سیصد و هفتاد و چهار هزارم ثانیه اول شد و پس از وی رومانو فناتی دیگر هم تیمی وی و ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری جهان در رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب یکصد و شصت و چهار امتیاز اول است و پس از وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب یکصد و پنجاه و پنج امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با کسب یکصد و چهار امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"