کد خبر: ۱۸۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری ایتالیا در رده موتو جی پی(MotoGP) با برتری تیم هوندا همراه بود.

تيم هوندا فاتح دور تعيين خط رقابتهاي موتورسواري ايتاليا شد

گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری ایتالیا در رده موتو جی پی(MotoGP) با برتری تیم هوندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو ، در دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری ایتالیا در رده موتو جی پی دانی پدروسا از تیم هوندا با کسب زمان یک دقیقه و چهل و هفت ثانیه و دویست و هشتاد و چهار هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

پدروسا پس از کسب عنوان نخست این مرحله گفت:تیم ما در این مرحله خیلی قدرتمند عمل کرد و احساس خوبی دارم و امیدوارم که در دور نهایی هم این شرایط حکمفرما باشد و با اعتماد به نفس بیشتر بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم .

پس از پدروسا، خورخه لورنزو از تیم یاماها و هکتور باربرا از تیم دوکاتی رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری در رده موتوجی پی هم در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب یکصد و شصت امتیاز همچنان پیشتاز است و پس از وی دانی پدروسا با یکصد و چهل و شش امتیاز و کیسی استونر با یکصد و چهل امتیازهر دو از تیم هوندابه ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در دور تعیین خط رقابتهای رده موتوتو(Moto2) هم پل اسپارگارو از تیم کالکس با کسب زمان یک دقیقه و پنجاه و دو ثانیه و سیصد و شصت و نه هزارم ثانیه اول شد و پس از وی مارک مارکز از تیم سوتر و جان زارکو از تیم موتوبی به ترتیب دوم و سو م شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب یکصد و پنجاه و دو امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با یکصد و نه امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با یکصد و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در دور تعیین خط رقابتهای رده موتو تری(Moto3) هم ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب زمان یک دقیقه و پنجاه و هفت ثانیه و نهصد و هشتاد هزارم ثانیه اول شد و پس از وی ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام و آلکس راینز از تیم هوندا در رده های بعدی جای گرفتند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با کسب یکصد و چهل و هشت امتیاز اول است و پس ای وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با یکصد و سی امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با یکصد و چهار امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"