کد خبر: ۱۸۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
گروه بین الملل: دور تمرینی رقابتهای موتورسواری آلمان در رده موتو جی پی(MotoGP) با برتری تیم هوندا همراه بود.

تيم هوندا فاتح مرحله تمريني رقابتهاي موتورسواري آلمان شد

گروه بین الملل: دور تمرینی رقابتهای موتورسواری آلمان در رده موتو جی پی(MotoGP) با برتری تیم هوندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو ، در دور تمرینی رقابتهای موتورسواری آلمان در رده موتو جی پی دانی پدروسا از تیم هوندا با کسب زمان یک دقیقه و بیست و دو ثانیه و سیصد و پنجاه و هفت هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

پس از پدروسا،کیسی استونر دیگر هم تیمی وی و خورخه لورنزو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و نهایی رقابتهای موتورسواری جهان در رده موتو جی پی در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب یکصد و چهل امتیاز صدر نشین است و پس از وی کیسی استونر با همین امتیاز و دانی پدروسا با یکصد و بیست و یک امتیاز هر دو از تیم هوندا به ترتیب دوم و سوم هستند.

در دور تمرینی رقابتهای رده موتو تو (Moto2)این رقابتها هم این رقابتها هم پل اسپاراسپارگارو از تیم کالکس با کسب زمان یک دقیقه و بیست و پنج ثانیه و یکصد و هفتاد و نه هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی مارک مارکز از تیم سوتر و برادلی اسمیث از تیم تِک به ترتیب رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و نهایی رقابتهای موتورسواری جهان در رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب یکصد و بیست و هفت امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی آندریا آیانون از تیم اسپید آپ با یکصد و چهار امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با نود و شش امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در دور تمرینی رقابتهای رقابتهای رده موتو تری(Moto3) هم ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب زمان یک دقیقه و بیست و هشت ثانیه و ششصد و شصت و یک هزارم ثانیه اول شد و پس از وی یاکوب کورنفیل و دانی کنت به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و نهایی رقابتهای موتورسواری جهان در رده موتو تری در حال حاضر ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب یکصد و سی امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با یکصد و بیست و سه امتیاز و رومانو فناتی از تیم هوندا با هشتاد و هشت امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"