کد خبر: ۱۸۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۱
گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری هلند در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

هوندا فاتح رقابتهاي موتورسواري هلند در رده موتوجي پي شد

گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری هلند در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو،در دور نهایی رقابتهای موتورسواری هلند که در پیست آسن در این کشور برگزار شد در رده موتو جی پی کیسی استونر از تیم هوندا با کسب زمان چهل و یک دقیقه و نوزده ثانیه و هشتصد و پنجاه و پنج هزارم ثانیه عنوان نخست این رقابتها را کسب کرد.

استونر پس از کسب عنوان نخست این رقابتها در کنفرانسی خبری گفت:دیگر به هیچ عنوان نمی توانیم در این رقابتها امتیاز از دست بدهیم و به نظرم تیم ما امروز به نسبت خوب عمل کرد و ما پایان هفته سخت و دشواری را پشت سرگذاشتیم و در جریان دور تمرینی حوادثی برای اعضای تیم بوجود آمد.

پس از استونر،دانی پدروسا دیگر هم تیمی وی و آندریا داویزیوسو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و نهایی رقابتهای موتورسواری جهان در رده موتو جی پی در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب یکصد و چهل امتیاز صدر نشین است و پس از وی کیسی استونر با همین امتیاز و دانی پدروسا با یکصد و بیست و یک امتیاز هر دو از تیم هوندا به ترتیب دوم و سوم هستند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تو (Moto2)این رقابتها هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان سی و نه دقیقه و چهل و سه ثانیه و یکصد و هفتاد هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی آندریا آیانون از تیم اسپید آپ و اسکات ردینگ از تیم کالکس به ترتیب رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و نهایی رقابتهای موتورسواری جهان در رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب یکصد و بیست و هفت امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی آندریا آیانون از تیم اسپید آپ با یکصد و چهار امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با نود و شش امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تری(Moto3) این رقابتها هم ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب زمان سی و هشت دقیقه و چهل و پنج ثانیه و چهارصد و سی و دو هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی ساندرو کورتیسی و دانی کنت هر دو از تیم کی تی ام به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و نهایی رقابتهای موتورسواری جهان در رده موتو تری در حال حاضر ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب یکصد و سی امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با یکصد و بیست و سه امتیاز و رومانو فناتی از تیم هوندا با هشتاد و هشت امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"