کد خبر: ۱۸۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری کاتالونیا در اسپانیا در رده موتوجی پی با قهرمانی تیم یاماها به پایان رسید.

گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری کاتالونیا در اسپانیا در رده موتوجی پی با قهرمانی تیم یاماها به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو،در دور نهایی رقابتهای موتور سواری کاتالونیا در اسپانیا در رده موتوجی پی (MotoGP)خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب زمان چهل و سه دقیقه و هفت ثانیه و ششصد و هشتاد و یک هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

لورنزو پس از کسب عنوان قهرمانی این رقابتها در کنفرانسی خبری گفت:من در این مرحله توانستم از فضای ایجاد شده کمال استفاده را ببرم و در سر یکی از پیچ های مسابقه او( پدروسا) اشتباهی را مرتکب شد که به من فرصت لازم برای جلو افتادن از وی را داد و سبب شد تا به مقام قهرمانی برسم.

پس از لورنزو،دانی پدروسا از تیم هوندا و آندریا داویزیوسو دیگر موتور سوار تیم یاماها به ترتیب رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب یکصد و پانزده امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی کیسی استونر با نود وپنج امتیاز و و دانی پدروسا با هشتاد و پنج امتیاز هردو از تیم هوندا به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تو (Moto2)هم آندریا آیانون از تیم اسپید آپ با کسب زمان چهل و یک دقیقه و شانزده ثانیه و هشتصد و پنجاه و دو هزارم ثانیه رتبه نخست را کسب کرد و پس از وی توماس لوثی و مارک مارکز هر دو از تیم سوتر عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تو هم در حال حاضرتوماس لوثی از تیم سوتر با کسب هشتاد و هشت امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی مارک مارکز دیگر هم تیمی وی با هشتاد و شش امتیاز و پُل اسپارگارو از تیم کالِکس با هفتاد و یک امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم هستند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تری(Moto3) این رقابتها هم ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب زمان چهل و یک دقیقه و پنجاه ثانیه و نهصد و شصت و پنج هزارم ثانیه اول شد و پس از وی ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام و میگوئل اُلیویرا از تیم هوندا به ترتیب رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با کسب هشتاد و هفت امتیاز اول است و پس از وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با کسب هشتاد امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با کسب پنجاه و پنج امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"