کد خبر: ۱۸۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان با بیان این مطلب که کاهش زمان خدمات رسانی افزایش رضایت مشتریان را در برخواهد داشت گفت: شرکت های امداد خودرویی به منظور تکمیل خدمات شرکت های خدمات پس از فروش خودرو ایجاد شده اند و هدف اصلی آنها افزایش رضایت مشتریان است.

افزایش رضایت مشتریان با کاهش زمان امداد رسانی

به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان با بیان این مطلب که کاهش زمان خدمات رسانی افزایش رضایت مشتریان را در برخواهد داشت گفت: شرکت های امداد خودرویی به منظور تکمیل خدمات شرکت های خدمات پس از فروش خودرو ایجاد شده اند و هدف اصلی آنها افزایش رضایت مشتریان است.

احمد نعمت بخش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: به هر میزان زمان پاسخگویی شرکت های امدادی به درخواست مشتریان کاهش یابد البته به شرطی که عیب مورد نظر به درستی برطرف شود رضایت مشتری افزایش می یابد و شرکت های خودروسازی به اهداف مورد نظر خود در این زمینه نزدیک تر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز فرهنگ استفاده مناسب از خودرو در کشور نهادینه نشده است و برخی از دارندگان خودرو رسیدگی های لازم را به خودرو نمی کنند مدیران شرکت های خودروسازی به منظور کاهش مشکلات مشتریان، شرکت های امدادی را ایجاد کرده اند تا با یک تماس ،نزدیک ترین امداد رسان به محل مربوطه مراجعه و مشکل را برطرف کند.

وی امداد رسانی مناسب را بهترین تبلیغ برای شرکت های خودروسازی دانست و گفت: امداد رسانی به موقع یکی از فاکتورهایی است که می تواند  بهترین نوع تبلیغ  برای شرکت های خودروسازی محسوب شود زیرا رفع عیب خودرو در کمترین زمان ممکن باعث می شود مالک خودرو از  شرکت خودروسازی مورد نظر احساس رضایت بیشتری داشته باشد.

نعمت بخش تصریح کرد: امدادگر، ناوگان امدادی و مرکز کنترل عملیات امدادی برای کاهش زمان انتظار از ارکان اساسی سیستم امدادی هستند و مهمترین موضوع آن است که محل حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و هر چه سریعتر امداد گر به محل تعمیر خودرو اعزام شود .

وی در پایان گفت:درصد بالایی از  خدمات از جنس اضطرار است که براساس نیاز مشتری در محل خودرو رفع عیب می شود و امدادگر سریع به محل خودرو اعزام می شود ولی برخی دیگر خدماتی است که درصد آن کم است و  نیاز به جرثقیل خودرو بر دارد که این امر توسط امدادگر مدیریت شده وخودرو به اولین تعمیرگاه حمل  می شود. با افزایش این خدمات می توان زمان انتظار را کاهش داد و از سوی دیگر با شناسایی محل جغرافیایی برای امدادرسانی ، مشتری را به اولین نمایندگی امداد خودرو هدایت کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"