کد خبر: ۱۷۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
گروه بین الملل: تیم هندا فاتح دور تعیین خط رقابتهای موتورسواری فرانسه در رده موتو جی پی(MotoGP) شد.

تيم هندا فاتح دور تعيين خط رقابتهاي موتور سواري فرانسه شد

گروه بین الملل: تیم هندا فاتح دور تعیین خط رقابتهای موتورسواری فرانسه در رده موتو جی پی(MotoGP) شد.

به گزارش خبرخودرو ، در دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری فرانسه در رده موتو جی پی که در پیست لومان برگزار شد دانی پدروسا از تیم هندا با کسب زمان یک دقیقه و سی و سه ثانیه و ششصد و سی و هشت هزارم ثانیه اول شد.

پدروسا پس از کسب عنوان نخست این مرحله در کنفرانسی خبری گفت:من معمولا در مرحله تعیین خط نتایج خوبی کسب نمی کنم اما به هر حال برای کسب بهترین نتیجه باید تلاش کنید و امیدوارم که شاهد هوایی خوب در روز پایانی باشیم و سطح پیست خشک باشد اما با هرشرایطی ما باید با تمام سرعت برای قهرمانی تلاش کنیم و مسابقه ای طولانی را پیش رو داریم و امیدوارم شروع خوبی را داشته باشم و نتیجه خوبی را بگیریم.

پس از پدروسا، کیسی استونر دیگر هم تیمی وی و آندریا داویزیوسو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی در حال حاضر کیسی استونر از تیم هندا با کسب شصت و شش امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی خورخه لورنزو از تیم یاماها با شصت و پنج امتیاز و دانی پدروسا از تیم هندا با پنجاه و دو امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

در دور تعیین خط رقابتهای رده موتو تو(Moto2) هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان یک دقیقه و سی و هفت ثانیه و هفتصد و ده هزارم ثانیه اول شد و پس از وی توماس لوثی دیگر هم تیمی وی و پل اسپارگارو از تیم کالکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تو هم در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب هفتاد امتیاز اول است و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با شصت ویک امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با چهل و سه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در دور تعیین خط رقابتهای رده موتو تری(Moto3) هم ماوریک وینالس از تیم هندا با کسب زمان یک دقیقه و پنجاه و پنج ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی افرن واسکوئز و میگوئل الیویرا دیگر هم تیمیهای وی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب پنجاه و هفت امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی ماوریک وینالس از تیم اف تی آر هندا با پنجاه و پنج امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کی تیم ام با چهل و نه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"