کد خبر: ۱۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
گروه بین الملل: دور تمرینی رقابتهای موتور سواری فرانسه در رشته موتو جی پی(MotoGP) با برتری تیم هوندا همراه بود.

تيم هوندا فاتح دور تمريني رقابتهاي موتور سواري فرانسه شد

گروه بین الملل: دور تمرینی رقابتهای موتور سواری فرانسه در رشته موتو جی پی(MotoGP) با برتری تیم هوندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو ، در دور تمرینی رقابتهای موتور سواری فرانسه در رشته موتو جی پی که در پیست لومان برگزار شد کیسی استونر از تیم هوندا با کسب زمان یک دقیقه و سی و سه ثانیه و هفتصد و چهل هزارم ثانیه ضمن کسب سریعترین زمان عنوان نخست این رقابتها را کسب کرد.

استونر پس از کسب عنوان نخست این مرحله گفت:ما باید از شرایط حاکم بر این رقابتها برای بهبود نقاط ضعف و قدرت خود کمال بهره برداری را داشته باشیم تا در سایر مسابقات بهتر ظاهر شویم.

پس از استونر دانی پدروسا دیگر هم تیمی وی و خورخه لورنزو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی در حال حاضر کیسی استونر از تیم هوندا با کسب شصت و شش امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی خورخه لورنزو از تیم یاماها با شصت و پنج امتیاز و دانی پدروسا از تیم هندا با پنجاه و دو امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

در دور تمرینی رقابتهای موتو تو (Moto2) اسکات ردینگ از تیم کالکس با کسب زمان یک دقیقه و سی و هفت ثانیه و هشتصد و شصت و نه هزارم ثانیه اول شد و پس از وی توماس لوثی از تیم سوتر و سیمون کورسی از تیم اف تی آر به ترتیب رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تو هم در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب هفتاد امتیاز اول است و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با شصت ویک امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با چهل و سه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در دور تمرینی رقابتهای رده موتو تری(Moto3) ماوریک وینالس از تیم اف تی آر هوندا با کسب زمان یک دقیقه و چهل و چهار ثانیه و یکصد و چهل و یک هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از او لوئیس سالوم از تیم کالکس کی تی ام و لوئیس رسی از تیم هوندا دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب پنجاه و هفت امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی ماوریک وینالس از تیم اف تی آر هوندا با پنجاه و پنج امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کی تیم ام با چهل و نه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"