کد خبر: ۱۷۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
گروه بين الملل: رقابتهای موتور سواری پرتغال در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

تيم هوندا فاتح رقابتهاي موتورسواري پرتغال شد

گروه بين الملل: رقابتهای موتور سواری پرتغال در رده موتوجی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو ، در دور نهایی رقابتهای موتور سواری پرتغال در رده موتوجی پی کیسی استونر از تیم هوندا با کسب زمان چهل و پنج دقیقه و سی و هفت ثانیه و پانصد و سیزده هزارم ثانیه عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص داد.

استونر پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: رقابت دشواری را پشت سر گذاشتم و اصلا احساس راحتی نکردم و موتور در پایان کار کمی مشکل برایم ایجاد کرد و دچار نقص فنی در بخش پمپ شده بود به طوریکه ده دور پایانی را با دشواری طی کردم و خیلی خوش شانس بودم که توانستم اوضاع را کنترل کرده و قهرمان شوم.

پس از استونر،خورخه لورنزو از تیم یاماها و دانی پدروسا از تیم هوندا عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی در حال حاضر کیسی استونر از تیم هوندا با کسب شصت و شش امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی خورخه لورنزو از تیم یاماها با شصت و پنج امتیاز و دانی پدروسا از تیم هندا با پنجاه و دو امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

در رقابتهای رده موتو تو(Moto2) این رقابتها هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان چهل و چهار دقیقه و چهار ثانیه و هشتاد وشش هزارم ثانیه مقام نخست را به خود اختصاص داد و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس و توماس لوثی از تیم سوتر به ترتیب رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تو هم در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب هفتاد امتیاز اول است و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با شصت ویک امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با چهل و سه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

در رقابتهای رده موتو تری(Moto3) این رقابتها هم ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب زمان چهل و یک دقیقه و سی و چهار ثانیه و پانصد و سی و شش هزارم ثانیه اول شد و پس از وی ماوریک وینالس از تیم اف تی آر هوندا و لوئیس سالوم از تیم کالکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیزی از تیم کی تی ام با کسب پنجاه و هفت امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی ماوریک وینالس از تیم اف تی آر هوندا با پنجاه و پنج امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کی تیم ام با چهل و نه امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"