کد خبر: ۱۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
گروه بین الملل: تویوتا موتور درصدد است با پیوستن به گامسا ، تولید کننده توربین های بادی ، تولید خودروهای الکتریکی مجهز به باتری های ین لیتیومی را توسعه دهد.

همکاری جالب تویوتا و یک شرکت تولید کننده توربین های بادی

گروه بین الملل: تویوتا موتور درصدد است با پیوستن به گامسا ، تولید کننده توربین های بادی ، تولید خودروهای الکتریکی مجهز به باتری های ین لیتیومی را توسعه دهد.

به گزارش خبر خودرو، دو شرکت تویوتای اسپانیا و گامسا قراردادی را به منظور افزایش استفاده از خودروهای الکتریکی امضا نمودند. در واقع این دو شرکت تصمیم دارند با یک سو کردن پتانسیل های موجود طرفین راه را برای تولید خودروهای الکتریکی هموار کرده و استفاده از ان ها را در مناطق شهری اسپانیا افزایش دهند.

تویوتای اسپانیا درصدد است یک دستگاه خودروی هیریدی الکتریکی پریوس را به مدت شش ما در اختیار گامسا قرار دهد تا متخصصین آن بتوانند عوامل محدود کننده آن را شناسایی کرده و ابعاد مختلف تولید انبوه آن در اسپانیا را مورد بررسی قرار دهند.

گامسا نیز متعهد می شود در مدت آزمایش نتایج بررسی های خود را از نقطه نظر فناوری و عملکرد دراختیار تویوتا قرار دهد . دیوند موسنرو ، مدیر گامسا ، گفت: خودروهای با بازدهی بالای انرژی می توانند اثر کربن دی اکسید را در جهان کاهش دهند و در مقاطع میان و بلند مدت با حفظ منابع انرژی به حفظ محیط زیست بپردازند.

ژاک پیرر ، مدیر تویوتای اسپانیا، نیز در این باره گفت: فناوری خودروهای هیبریدی الکتریکی میزان مصرف سوخت را کاهش می دهد و از انتشار آلاینده های مخربی چون کربن دی اکسید و دیگر گازهای آلوده کننده هوای شهرها می کاهد.خودروی پریوس هم مزیت یک خودروی سوختی را دارد و می تواند برای مسافتی نا محدود به وسیله بنزین حرکت کند هم می تواند مثل یک خودروی الکتریکی مسافتی معین را بدون هیچ آلودگی طی نماید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"