کد خبر: ۱۷۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
گروه بين الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری اسپانیا در رده موتو جی پی(MotoGP) با برتری موتور سوارتیم هندا همراه بود.

تيم هندا فاتح دور تعيين خط رقابتهاي موتورسواري اسپانيا

گروه بين الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری اسپانیا در رده موتو جی پی(MotoGP) با برتری موتور سوارتیم هندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو ، در دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری اسپانیا در رده موتو جی پی که در پیست خِرز برگزار شد خورخه لورنزو از تیم هندا با کسب زمان یک دقیقه و سی و نه ثانیه و پانصد و سی و دو هزارم ثانیه زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و عنوان نخست این مرحله را به خود اختصاص داد.

لورنزوپس از کسب عنوان نخست این مرحله گفت:ما امروز رقابت دشواری را پیش رو داشتیم و با اطمینانی که به خود داشتیم توانستیم بر مشکلات و خطرات موجود در پیست غلبه کنیم و تیم نتیجه خوبی در این مرحله کسب کرد و هم من و هم دانی توانستیم در مکان خوبی در دور تعیین خط قرار بگیریم و خیلی امیدواریم که فردا نتیجه خوبی در دور نهایی کسب کنیم.

پس از لورنزو،دانی پدروسا دیگر هم تیمی وی و نیکی هایدن از تیم دوکاتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی جهان در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم هندا با کسب بیست و پنج امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی دانی پدروسا با بیست امتیاز و کیسی استونر با شانزده امتیاز دیگر هم تیمی های وی به ترتیب دوم و سوم هستند.

در دور تمرینی رده موتو تو (Moto2) این رقابتها هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان یک دقیقه و چهل و سه ثانیه و پنج هزارم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و پس از وی تاکاکی ناکاگامی و پل اسپارگارو هر دو از تیم کالکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی رقابتهای موتور سواری رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب بیست و پنج امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی آندریا آیانون از تیم اسپید ماستر با بیست امتیاز و پل اسپارگارو از تیم کالکس با شانزده امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند.

در دور تمرینی رقابتهای رده موتو تری(Moto3) هم آلکس رینس از تیم هندا با زمان یک دقیقه و پنجاه و هفت ثانیه و پانصد و هفت هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام و میگوئل الیویرا از تیم هندا به ترتیب رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی کلی رقابتهای موتو تری در حال حاضر ماوریک وینالس از تیم هندا با کسب بیست و پنج امتیاز اول است و پس از وی رومانو فناتی دیگر هم تیمی وی با بیست امتیاز و ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با شانزده امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"