کد خبر: ۱۷۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
گروه بین الملل: با انفجار یک باتری لیتیومی در ساعات نه صبح روز گذشته در مرکز میشگان متعلق به جنرال موتورز پنج نفر صدمه دیدند.

پنج نفر در انفجار تاسیسات جی ام زخمی شدند

گروه بین الملل: با انفجار یک باتری لیتیومی در ساعات نه صبح روز گذشته در مرکز میشگان متعلق به جنرال موتورز پنج نفر صدمه دیدند.

به گزارش خبر خودرو، جنرال موتورز که هم اکنون سخت در حال تحقیق بر روی علل وقوع حادثه تاسیسات میشگان می باشد گفت: این رخداد غمناک در بخش انرژی های جایگزین تاسیسات فنی وارن ایالت میشگان اتفاق افتاده و شرکت به زودی جزئیات مربوط به آن را اعلام می کند.

جی ام در بیانیه ای گفت: نیروهای آتش نشانی و اورژانس بلافاصله بعد از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و تمامی ساختمان را تخلیه نمودند . در این حادثه پنج نفر صدمه دیدند که تنها یک نفر از آن ها برای مداوای بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

مک آدامز، مسئول آتش نشان های اعزامی به محل گفت: فرد آسیب دیده یک خانم جوان است که علی رغم هشیاری صدمه زیادی از درجه دو دیده به طوریکه هم اکنون حال وی وخیم است . به گفته یک فرد آگاه این حادثه در آزمایشگاه باتری اتفاق افتاده و بعداز آن ها صدها نفر از کارمندان با شنیدن صدای هشدار از ساختمان خارج شده اند.

با این حال جی ام بدون تایید یا تکذیب ادعای فوق اعلام کرد که حادثه اخیر هیچ ارتباطی با خودروهای هیبریدی الکتریکی شورولت ولت نداشته است.

این مرکز محل تولید باتری خودروهای ولت و انجام تحقیقات جی ام بر روی باتری های وسایل نقلیه جی ام است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"