کد خبر: ۱۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
گروه بين الملل: بزرگترین مرکز تحویل خودرو جهان در شهر ولفسبورگ در آلمان قرار دارد.

بزرگترين مرکز تحويل خودرو جهان در آلمان قرار دارد

گروه بين الملل: بزرگترین مرکز تحویل خودرو جهان در شهر ولفسبورگ در آلمان قرار دارد.

به گزارش خبرخودرو ، در بزرگترین مرکز تحویل خودرو جهان که در شهر ولفسبورگ در آلمان قرار دارد مشتریان می توانند پس از خرید خودروی مورد علاقه خود آنرا را به صورت اتوماتیک از داخل یک برج شیشه ای چند طبقه دریافت کنند.

بزرگترین مرکز تحویل خودرو جهان در حال حاضر به یکی از نقاط دیدنی شهر ولفسبورگ در آلمان تبدیل شده و خودروها پس از تولید در کارخانه که در نزدیکی آن قرار دارد به آنجا منتقل می شوند و روزانه ششصد دستگاه خودرو در این مرکز به مشتریان تحویل داده می شود و بر اساس آمارهای موجود در سال دو هزار و یازده بیش از یکصد و هفتاد و پنج هزار دستگاه خودرو از این مرکز به مشتریان تحویل داده شده است.

لینو سانتاکروز موکتزوما سخنگوی مرکزتحویل خودرو ولفسبورگ می گوید:برج های شیشه ای تحویل خودرو در شهر ولفسبورگ از ابتدای ساخت آنها به یکی از نمادهای صنعت خودرو سازی آلمان بدل شده اند و شما از کیلومتر ها دورتر می توانید این مرکز را مشاهده کنید.

فرانز ژوزف گوچ از مشتریان این مرکز تحویل خودرو می گوید:یکی از دلایلی که من به اینجا آمده ام آشنایی با چگونگی ساخت خودروها بوده و فروشنده خودرو در باره تمامی مراحل کار توضیحات لازم را به من داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"