کد خبر: ۱۷۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
گروه بین الملل: فولکس واگن نسخه به روزرسانی شده خودروی مفهومی کراس کوپه را رونمایی کرد.

رونمایی یک خودروی شاسی بلند منحصر بفرد توسط فولکس

گروه بین الملل:  فولکس واگن نسخه به روزرسانی شده خودروی مفهومی کراس کوپه را رونمایی کرد.

به گزارش خبر خودرو ، خودروی شاسی بلند مفهومی کراس کوپه جدید با طیف متفاوتی از موتورهای توربو دیزل انژکتوری (TDI) و موتورهای الکتریکی عرضه می گردد.

این خودرو که کمی بزرگتر از گلف و کمی کوچکتر از فولکس واگن تیگو ان است به صورت معمول دارای یک موتور پایه سوختی و دو موتور الکتریکی به توان کلی 112 اسب بخار می باشد. موتور سوختی نیروی خود را به محور جلو منتقل می کند  و موتورهای وظیفه به حرکت درآوردن محور عقب را بر عهده دارند.

میزان مصرف این خودرو در هر صد کیلومتر 1.8 لیتر و میزان آلایندگی کربن دی اکسید آن 46 گرم بر کیلومتر است اگرچه این اعداد برای یک خودروی شاسی بلند 1.8 تنی بسیار شگفت انگیز می باشد اما فولکس واگن اعلام کرده که این خودرو دارای ویژگی های متحیر کننده بیشتری است . از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به گشتاور 516 پوند فوتی ان اشاره کرد که حتی از گشتاور تولیدی موتور 6.3 لیتری آئودی A8 مدل 2012 نیز بیشتر است.

این خودرو دارای پنج حالت حرکتی ، شهری ، اسپرت ، آفرود، ای – مود ( که تماما با موتور الکتریکی حرکت می کند) و شارژینگ ( در این حالت خودرو تماما از موتور سوختی استفاده می کند) می باشد . کراس کوپه دارای یک باتری لیتیومی هشت تیکه با ظرفیت 9.8 کیلو وات است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"