کد خبر: ۱۵۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتورسواری آمریکا در رده موتوجی پی با برتری تیم هندا همراه بود.

تيم هندا فاتح دور تعيين خط رقابتهاي موتورسواري آمريکا در رده موتو جي پي شد

گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتورسواری آمریکا در رده موتوجی پی با برتری تیم هندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو ،در دور تعیین خط رقابتهای موتورسواری آمریکا که در پیست ایندیانا پولیس برگزار شد در رده موتوجی پی( Moto GP) کیسی استونر از تیم هندا با کسب زمان یک دقیقه وسی و هشت ثانیه و هشتصد و پنجاه هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

پس از استونر،بن اسپایز و خورخه لورنزو هر دو از تیم یاماها به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی کلی و جهانی رده موتو جی پی در حال حاضر کیسی استونر از تیم هندا با کسب دویست و هجده امتیاز صدر نشین است و خورخه لورنزو از تیم یاماها با یکصد و هشتاد و شش امتیاز و آندریا داویزیوسو از تیم هندا با یکصد و شصت و سه امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

در دور تعیین خط رقابتهای رده موتو تو(Moto2) هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان یک دقیقه و چهل و چهار ثانیه و سی و هشت هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی سیمون کورسی از تیم آیودا و برادلی اسمیث از تیم تک به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی کلی رقابتهای رده موتو در حال حاضر استفان برادل از تیم کالکس با کسب یکصد و هشتاد و سه امتیاز اول است و مارک مارکز از تیم سوتر با یکصد و چهل امتیاز و آلکس دی آنجلیس از تیم موتوبی با نود و پنج امتیاز در رده بعدی جای دارند.

در دور تعیین خط رقابتهای رده موتور های یکصد و بیست و پنج سی سی (125cc)هم نیکولاس ترول از تیم آپریلیا با کسب زمان یک دقیقه و چهل و هشت ثانیه و یکصد و نود و نه هزارم ثانیه اول شد و پس از وی ساندرو کورتیسی دیگر هم تیمی وی و جان زارکو از تیم دربی در رده های بعدی جای گرفتند.

در رده بندی کلی رده موتورهای یکصد و بیست و پنج سی سی هم نیکولاس ترول از تیم آپریلیا با کسب یکصد و شصت و شش امتیاز اول است و جان زارکو از تیم دربی با یکصد وپنجاه و چهار امتیاز و ماوریک وینالس از تیم آپریلیا با یکصد و سی و دو امتیاز به ترتیب در مکانهای بعدی قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"