کد خبر: ۱۴۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
گروه بین الملل:برای سومین بار سواری تویوتا کمری به عنوان برترین خودرو در میان 10 خودروی برتر شناخته شد.

تویوتا کمری برای سومین بار به عنوان خودروی برتر شناخته شد

گروه بین الملل:برای سومین بار سواری تویوتا کمری به عنوان برترین خودرو در میان 10 خودرو ی برتر در موسسهcars.come’s annual american made index شناخته شد.

به گزارش خبرخودرو، این شاخص ،خودروهای تولید ایالات متحده امریکا را رتبه بندی می کند که حداقل 75 درصد از بخش های مختلف هر خودرو در ایالات متحده امریکا شده باشد.

پاتریک اولسن مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: تویوتا کمری به طور با ور نکردنی به عنوان خودروی محبوب با فروش بالا تعداد زیادی از کارگران را در کارخانه ایالات متحده امریکا مشغول به کار و نمایندگی های زیادی را در این کشور ایجاد کرده است همه این عوامل درارتقای موقعیت تویوتا موثر هستند.

بیشتری خودروهای تویوتا کمری در کارخانه جورج تون که 6هزار و 429 نفر کارگر دارد تولید می شوند.

حدود 25 درصد تویوتا کمری در کارخانه سوبارو در لافایت ساخته می شود .

در طول ماه می تویوتا موفق به فروش 125 هزار و218 دستگاه خودرو شد که در ایالات متحده ساخته شده بود.

دومدل دیگر از خودروهای تویوتا نیز موفق شدند در میان این 10 خودرو قرار بگیرند که شامل ،sienna در رتبه ششم و وانت توندرا در رتبه نهم می باشند.

دیگر رتبه ها متعلق به سواری مالیبو جنرال موتور در رتبه سوم، فورد اکسپلور در رتبه چهارم ،جیپ رنگلر در رتبه هفتم ، شورلت تراورس در رتبه هشتم و GMC آکادیا در رتبه دهم قرار گرفتند.

هوندا آکورد نیز برای بار دوم رتبه دوم را به خود اختصاص داد و مدل دیگر این شرکت یعنی ODYSSEY نیز در رتبه پنجم قرار گرفت .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"