کد خبر: ۱۴۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری موتو جی پی(MotoGP) هلند با قهرمانی تیم یاماها به پایان رسید.

تيم ياماها فاتح رقابتهاي موتور سواري هلند شد

گروه بین الملل: رقابتهای موتور سواری موتو جی پی(MotoGP) هلند با قهرمانی تیم یاماها به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو ،در دور نهایی رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی هلند که در پیست اسن برگزار شد بن اسپایس از تیم یاماها با کسب زمان چهل و یک دقیقه و چهل و چهار ثانیه و ششصد و پنجاه و نه هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

پس از اسپایس، کیسی استونر و آندریا داویزیوسو هر دو از تیم هندا به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری موتو جی پی جهان هم اکنون کیسی استونر از تیم هندا با کسب یکصد و سی و شش امتیاز در صدر قرار دارد و پس از او خورخه لورنزو از تیم یاماها با یکصد و هشت امتیاز و آندریا داویزیوسو از تیم هندا با نود و نه امتیاز به ترتیب دوم سوم هستند.

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تو(Moto2) هم مارک مارکز از تیم سوتر با کسب زمان چهل و چهار دقیقه و سی ثانیه و چهارصد و نه هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی کنان سوفوگلو دیگر هم تیمی وی و برادلی اسمیث از تیم تِک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی این بخش هم اکنون استفان برادل از تیم کالکس با کسب یکصد و بیست و هفت امتیاز در صدر قرار دارد و پس از او مارک مارکز از تیم سوتر با هفتاد امتیاز و سیمون کورسی از تیم ایودا با شصت و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در رقابتهای رده موتورهای یکصد و بیست و پنج سی سی (125cc)هم ماوریک وینالس از تیم آپریلیا با کسب زمان بیست و پنج دقیقه و چهار ثانیه و یکصد و چهل و هفت هزارم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از او لوئیس سالوم و سرجیو گائدا دیگر هم تیمی های وی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی این بخش هم نیکولاس ترول از تیم آپریلیا با کسب یکصد و بیست و هشت امتیاز در رتبه نخست قرار دارد و پس از وی یوناس فولگر و ساندرو کورتیسی دیگر هم تیمی هایش به ترتیب دوم و سوم هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"