کد خبر: ۱۴۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی(MotoGP) هلند با برتری تیم هندا همراه بود.

تيم هندا فاتح دور تعيين خط رقابتهاي موتور سواري هلند شد

گروه بین الملل: دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی(MotoGP) هلند با برتری تیم هندا همراه بود.

به گزارش خبرخودرو ، در دور تعیین خط رقابتهای موتور سواری رده موتو جی پی هلند که در پیست اِسن برگزار شد مارکو سیمونچلی از تیم هندا با کسب زمان یک دقیقه و سی و چهار ثانیه و هفتصد و هجده هزارم ثانیه زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و اول شد. پس از سیمونچلی،بن اسپایز از تیم یاماها و کیسی استونر از تیم هندا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی کلی رقابتهای موتور سواری موتو جی پی جهان در حال حاضر کیسی استونر از تیم هندا با یکصد و شانزده امتیاز در رده نخست قرار دارد و خورخه لورنزو از تیم یاماها با نود و هشت امتیاز و آندریا داویزیوسو از تیم هندا با هشتاد و سه امتیاز در رده های بعدی جای دارند. در دور تعیین خط رقابتهای رده موتو تو (Moto2) هم استفان برادل از تیم کالکس با کسب زمان یک دقیقه و سی و نه ثانیه و سیصد و پنج هزارم ثانیه اول شد و پس از وی مارک مارکز از تیم سوتر و سیمون کورسی از تیم اف تی آر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی جهانی این بخش هم استفان برادل از تیم کالِکس با کسب یکصد و بیست و هفت امتیاز در رده نخست قرار دارد و سیمون کورسی از تیم اف تی آر با پنجاه و نه امتیاز و یوکی تاکاهاشی از تیم موریواکی با پنجاه و شش امتیاز در رده های بعدی جای دارند. در دور تعیین خط رقابتهای رده موتور های یکصد و بیست و پنج سی سی (125cc) هم ماوریک وینالس از تیم آپریلیا با کسب زمان یک دقیقه و چهل و چهار ثانیه و پانصد و نود و هفت هزارم ثانیه اول شد و پس از وی خوان زارکو از تیم دربی و ساندرو کورتیسی از تیم آپریلیا به ترتیب در مکانهای بعدی جای گرفتند.

در رده بندی جهانی این رقابتها هم اکنون نیکولاس ترول از تیم آپریلیا با کسب یکصد و بیست و هشت امتیاز در رده نخست قرار دارد و جوناس فولگر دیگر هم تیمی وی با نود و سه امتیاز در رده دوم جای دارد و جان زارکو از تیم دربی با هشتاد و سه امتیاز سوم است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"