کد خبر: ۱۴۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
گروه بین الملل: رقابتهای موتورسواری کلاس موتو جی پی فرانسه با قهرمانی تیم هندا به پایان رسید.

تيم هندا فاتح رقابتهاي موتورسواري فرانسه شد

گروه بین الملل: رقابتهای موتورسواری کلاس موتو جی پی فرانسه با قهرمانی تیم هندا به پایان رسید.

به گزارش خبرخودرو ، در دور نهایی رقابتهای موتورسواری کلاس موتو جی پی فرانسه که در پیست لمان برگزار شد کیسی استونر از تیم موتورسواری هندا با کسب زمان چهل و چهار دقیقه و سه ثانیه و نهصد و پنجاه و پنج هزارم ثانیه زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و به مقام قهرمانی رسید. پ

س از استونر،اندریا داویزیوسو دیگر هم تیمی وی و والنتینو رسی از تیم دوکاتی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی کلی رقابتهای موتورسواری کلاس موتو جی پی جهان هم اکنون خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب هفتاد و هشت امتیاز در صدر قرار دارد و پس از وی کیسی استونر با شصت و شش امتیاز و دانی پدروسا با شصت و یک امتیاز هر دو از تیم هندا به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

در رقابتهای بخش موتو تو(moto2 )این رقابتها هم مارک ماکز از تیم سوتر با کسب زمان چهل و سه دقیقه و سه ثانیه و سیصد و هشت هزارم ثانیه اول شد و پس از او یوکی تاکاهاشی از تیم موریواکی و استفان برادل از تیم کالکس به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده موتور های یکصد و بیست و پنج سی سی (125cc)هم ماوریک وینالس از تیم آپریلیا با کسب زمان چهل و دو دقیقه و پانصد و پنج هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و نیکولاس ترول دیگر هم تیمی وی و افرن واسکوئز از تیم دربی دوم و سوم شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"