کد خبر: ۱۳۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
شبکه ایران: "استفان کینگ" نویسنده شناخته شده آمریکایی و خالق آثار ترسناک به زودی کتاب تازه خود را با الهام از ترور "جان اف کندی" منتشر خواهد کرد.

این نویسنده 63 ساله که بیشتر داستان‌هایش با مرگ و وسوسه‌هایی جنایی و تنیده از تار و پود رمز و راز همراه است، در اثر خود، ترور جوان‌ترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکا را دستمایه نگارش قرار داده است.

کتاب جدید «استفن کینگ» که در ماه نوامبر2011(آبان) منتشر می‌شود، «63.22.11» عنوان گرفته که قرار است از سوی انتشارات اسکرایبنر به زیر چاپ رود.

همچنین عنوان کتاب نیز بیانگر آن است که این نویسنده نام «63.22.11» را از تاریخ ترور «کنِدی» بر گرفته است.

روایت کینگ از این ماجرا در حالی است که پیش از این نیز «دان دلیلو» نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی، ماجرای ترور «اف کندی» را در کتابی منتشر کرده بود.

استفن کینگ نویسنده نامدار ژانر وحشت، مشهورترین نویسنده در این ژانر پس از ادگار آلن پو است که تا به حال بیش از دویست اثر ادبی از نوع ترسناک و خیالی نوشته و کارگردان‌های مشهوری از روی بیشتر دست‌نوشته‌های وی برداشت سینمایی کرده‌اند.

همچنین بیش از سیصد و پنجاه میلیون نسخه از کارهای این نویسنده تاکنون به فروش رسیده‌ و جوایزی مانند «برام استوکر» و «لوکوس» را نیز دریافت کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"