|
گروه بین الملل: درست 200 سال از زمانی که ژان پیرو ژان فردریک پژو آسیاب پدریشان را به یک کارخانه تولید فولاد تبدیل کردند و خانواده پژو را وارد بخش صنعت کردند می گذرد .
به گزارش خبرخودرو ، از سال 1810 که این شرکت نشان شیر را به عنوان برند صنعتی خود برگزید
بعد از 200 سال حضور در عرضه های صنعتی ، هم اکنون پژو می کوشد هویت طراحی های منحصر به فرد و خاص خود را تغییر دهد و نگاهی جاه طلبانه تر به تولیدات جهانی اش داشته باشد .
به نظر می رسد با امضای تجاری جدید پژو تحت عنوان EINOTION &
در واقع در استراتژی جدید پژو ، این شرکت تا سال 2015 خواهد توانست از رتبه دهم جهان سه پله صعود کند و برای دستیابی به این هدف تصمیم دارد استراتژی های جدیدی را که می تواند شامل سبک طراحی جدید ، و استفاده از فناوری های جدید باشد را به کار بندد.
پژو تصمیم دارد بین سالهای 2010 تا 2012 حدود 14 مدل جدید را در سراسر جهان رونمایی می کند و بازار های مهم جهان را تسخیر نماید .