کد خبر: ۱۱۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۸۹
گروه بین الملل: گروه خودروسازی رنو در نیمه اول سال 2010 فروش جهانی و سهم خود را از بازار جهانی به نسبت آغاز نیمه دوم سال 2009 افزایش داده است و در 12 بازار از 15 بازار اصلی خود شاهد افزایش سهم فروش بوده است.

نتایج تجاری رنو در نیمه اول سال 2010

گروه بین الملل: گروه خودروسازی رنو در نیمه اول سال 2010 فروش جهانی و سهم خود را از بازار جهانی به نسبت آغاز نیمه دوم سال 2009 افزایش داده است و در 12 بازار از 15 بازار اصلی خود شاهد افزایش سهم فروش بوده است.

به گزارش خبرخودرو ، تمامی مدل های گروه رنو در افزایش میزان فروش گروه نقش دارند: برند رنو 19.9%، داچیا 18.2% و رنو سامسونگ موتورز 61.0% رشد را شاهد هستند.

جروم استول، نایب رییس مدیر کل در امور بازرگانی و خودروهای تجاری اعلام کرد: "ما از نتایج نیمه اول سال 2010 بسیار خشنود هستیم. گروه رنو شاهد افزایش حجم فروش و سهم بازار در تمامی مناطق تحت پوشش گروه و برای هر سه مارک رنو، داچیا و رنو سامسونگ موتورز است. این نتایج اساساً حاصل پویایی بالای تجاری است که از نوسازی رده های تولیدی سه مارک به دست آمده و همچنبن راه حل هایی که برای حمایت از خودرو ارائه شده و گروه نیز به خوبی در آنها مشارکت نموده است".

در بخش خودروهای شخصی و خودروهای تجاری سبک، فروش جهانی گروه رنو در نیمه اول سال 2010 با 1.347.169 دستگاه، شاهد رشد 21.6% می باشد.

سهم گروه رنو از بازار جهانی، با افزایش 0.2 امتیازی، به 3.9% رسیده است. گروه رنو در بخش خودروهای شخصی، با فروش 1.186.387 دستگاه، افزایش حجم فروش به میزان 22.2% را ثبت کرده است (بازار جهانی: 15.2+%). سهم گروه از این بازار با افزایش 0.3 امتیاز، به 4.5% رسیده است.

همچنین در نیمه اول سال 2010 همه مدل های گروه تولیدات جدید را روانه بازار کرده اند: رنو در بخش خودروهای شخصی مدل های جدید New Mégane Coupé-Cabriolet و Fluence و در بخش خودروهای تجاری سبک مدل جدید New Master ، داچیا مدل Duster و رنو سامسونگ موتورز نیز مدل جدید SM5 را روانه بازار کرده اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"