کد خبر: ۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۵
گروه بین الملل : شرکت تویوتا برای فروش هر چه بهتر مدل توندرا به یک روش جالب متوسل شده است.

شگرد جديد تويوتا برای فروش

گروه بین الملل : شرکت تویوتا برای فروش هر چه بهتر مدل توندرا به یک روش جالب متوسل شده است.

به گزارش خبرخودرو ، تویوتا که گونه جدیدی از توندرا با نام B-cab را با ابعاد و اندازه های غول آسا روانه بازار کرده، برای رقابت با مدلهای مشابه آمریکایی به هر یک از نمایندگان خود پاداش 2000 دلاری برای فروش می دهد که رقم بی سابقه ای است.

وانت توندرا عموما از فروش قابل توجهی در بازار آمریکا برخوردار است اما بازار وانت های غول پیکر هنوز در اختیار آمریکایی هاست.

تویوتا این برنامه را برای تمام هزار و دویست نمایندگی فذوش محصولاتش در آمریکا اجرا خواهد کرد و به نظر می رسد که با ترفندی بازار را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

سران تویوتا معتقدند این روش تا به حال فقط توسط تویوتا انجام شده و قطعا شوک شدیدی به بازار فورد ، جنرال موتورز و شورلت وارد خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"