کد خبر: ۱۰۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۸
رده خودروهای ون رنو
گروه بین الملل: رنو در دوازده سال گذشته پیش آهنگ بی رقیب بازار خودروهای تجاری در اروپای غربی بوده است. رنو در سال 2009 با در اختیار داشتن سهم 14.81 درصدی این بازار، موقعیت مطلوبی برای پایداری در برابر افت فروش در این بازار داشته است (کاهش 28 درصدی در سال 2009).

کارآیی بیشتر، آسایش بیشتر و صرفه جویی بیشتر از همیشه

گروه بین الملل: رنو در دوازده سال گذشته پیش آهنگ بی رقیب بازار خودروهای تجاری در اروپای غربی بوده است. رنو در سال 2009 با در اختیار داشتن سهم 14.81 درصدی این بازار، موقعیت مطلوبی برای پایداری در برابر افت فروش در این بازار داشته است (کاهش 28 درصدی در سال 2009).

به گزارش خبرخودرو ، رنو در سال جاری و برای تحکیم موقعیت برتر خود، حداقل سه مدل جدید را وارد بازار می کند و هم زمان رده موجود خود را با معرفی مدل های New Renault Master, New Renault Trafic و New Renault Kangoo Express Maxi نوسازی کرده و بهبود می بخشد.

مدل جدید New Renault Master پرچمدار رده خودروهای تجاری رنو می باشد. این مدل با طراحی ستبر خود که حاکی از ساخت مستحکم آن می باشد، با طراحی کاملاً جدید فضای داخلی، آسایش بی نظیری را برای راننده و محیط پیرامون وی مهیا کرده است.

موتور جدید دیزلی 2.3 لیتر dCi این رده، با سه توان خروجی قابل سفارش می باشد (100، 125 و 150 اسب بخار). مدل دیفرانسیل جلو New Master با صرفه جویی میانگین یک لیتر کمتر در 100 کیلومتر نسبت به مدل های فعلی Master ، بهترین نتیجه را در مصرف سوخت در رده خود به دست آورده است و به حد نصاب 7.1 لیتر در 100 کیلومتر در مصرف سوخت ترکیبی دست یافته است. هزینه های سرویس این مدل نیز شاهد کاهشی 40 درصدی می باشد که تبدیل به یکی از کم هزینه ترین مدل های موجود در بازار شده است.

این رده با ارائه یک مدل دیفرانسیل عقب نیز موفق شده است تا در مجموعه خود، چهارمین انتخاب را در طول خودرو (ظرفیت حمل تا 22 مترمکعب) در اختیار مشتریان بگذارد. مدل های 3.5 تن و 4.5 تن با چرخ های عقب دوقلو نیز موجود می باشند که امکانات و شرایط بهتری را برای سازندگان اتاق های حمل بار برای تغییر کاربری مهیا کرده اند.

مدل جدید New Renault Trafic نیز از آسایش بیشتری برخوردار شده و محیط دوستانه تری را برای راننده مهیا کرده است. طراحی جدید داشبورد خودرو در برگیرنده فضاهای نگهداری کارآمدی می باشد و تجیهزات داخل اتاق نیز در حد خودروهای سواری می باشد و شرایط رانندگی و کاری بسیار راحتی را برای استفاده کننده تدارک دیده است. موتور دیزل دو لیتری dCi مدل جدید New Renault Trafic شاهد کاهش چشمگیری در مصرف سوخت می باشد و هم اینک به فیلتر ذرات دیزل نیز مجهز شده است. همچنین مدل تولید محدود “Black Edition” که برای حمل مسافر می باشد، با ظاهر شکیل و برازنده خود یکی از بهترین مدل های حمل مسافر را در بازار ارائه می کند.

مدل جدید New Renault Kangoo Express Maxi نیز شاهد افزایش 40 سانتیمتر در طول می باشد و در در دو مدل دو و پنج سرنشین قابل سفارش می باشد. حجم حمل بار در این مدل بسیار مفید بوده و تا 4.6 مترمکعب می رسد و بارهایی تا طول 2.90 متر را می توان روی کف کابین آن حمل کرد. فضای داخلی این مدل از مدولاریته بیشتری بهره مند شده و پایداری و فرمانپذیری بی نظیری بر روی جاده دارد. رده کاملی از نیروی محرکه با مصرف کارآمد سوخت برای این مدل قابل سفارش می باشد. رنو با این مدل، تنها برندی است که در اروپا اقدام به ارائه خودروی ون جمع و جوری با امکان انتخاب سه طول متفاوت را پیش روی مشتریان گذارده است تا هر گونه نیاز تجاری ایشان را تحت پوشش قرار دهد.

رنو هم زمان راهبرد شبکه توزیع مشتریان تجاری خود را پیگیری می کند و شبکه Renault Pro+ را در 20 کشور در سراسر جهان افتتاح می نماید. شبکه Renault Pro+ با پیروی از مفهوم تجمیع و تسریع خدمات، راه حل های کارآمدی را در تناسب با نیازهای هر مشتری ارائه می دهد.

هدف گروه رنو ارائه خودروهایی در تولید انبوه می باشد که از قیمت مناسبی برخوردار باشند و بیش از گذشته دوستدار محیط زیست باشند. بر همین اساس نشان زیست محیطی Renault eco2 هم اینک بر پیشانی رده خودروهای تجاری رنو نیز می درخشد تا شاهدی بر تلاش های جاری این شرکت باشد در کاهش آثار مخرب محصولات بر روی محیط زیست. نشان زیست محیطی Renault eco2 هم اینک بر روی تمامی رده های خودروهای سواری، تجاری، ون های اتاق دار و ون های کوچک رنو قابل درج می باشد.

علاوه بر این در نیمه اول سال 2011 شاهد ورود مدل تمام الکتریکی Renault Kangoo Express خواهیم بود که توانایی پیمایش مسافت عملیاتی 160 کیلومتر را دارا خواهد بود. این مدل ون با آلایندگی صفر به طور خاص مناسب مصارف تجاری خواهد بود که در پی ظرفیت حمل سه مترمکعبی بهبود یافته می باشند و مسیر اصلی حرکت آن ها عموماً در شهرها و مناطق پر تراکم می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"