کد خبر: ۹۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۸
به گفته وزیر نیرو ، براساس طرح پیشنهادی ستاد امور زنان و خانواده وزارت نیرو و تاکید رئیس جمهور بر این طرح به زودی خانم های کارمند این وزارتخانه در خانه به کارهای اداری خود خواهند رسید.

وزیر نیرو ـ که صبح امروز در دهمین گردهمایی مشاوران امور زنان وزارت نیرو در شرکت مدیریت منابع آب ایران با استقبال از طرح "اشتغال در خانه بانوان کارمند" تاکید کرد : باید به جای "وقت - مزدی" به سمت "کار- مزدی " برویم و طرح پیشنهادی ستاد امور زنان و خانواده وزارت نیرو به وزارت کار و امور اجتماعی در این زمینه، در هیات دولت مطرح شد و مورد تاکید رییس جمهور هم قرار گرفت.

مجید نامجو به نمونه‌هایی از مصوبات دولت برای ارتقای جایگاه بانوان شاغل در جامعه و خانواده اشاره کرد و گفت: کاهش سن بازنشستگی پیش از موعد به 20 سال، افزایش مرخصی زایمان به شش ماه و موارد دیگری از این دست از جمله اقدامات یاد شده هستند.

وی در ادامه به نقش بسیار مهم بانوان در دو زمینه اصلاح الگوی مصرف و هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: به دلیل ماموریت‌های ما در وزارت نیرو، انتظار داریم که مشاوران امور زنان این وزارت‌خانه، علاوه بر زنان وزارت نیرو، کل جامعه را هدف فعالیت‌هایشان قرار بدهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"