کد خبر: ۷۱۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
رسانه‌های صهیونیست ضمن هشدار نسبت به از دست رفتن برتری هوایی در حریم هوایی لبنان، اعلام کردند این امر به شدت به توانایی جمع آوری اطلاعات نظامی لطمه می‌زند.

به گزارش ایسنا، «امیر بوحبوت» خبرنگار نظامی وبگاه صهیونیستی «واللا» به سرنگونی یک پهپاد اسرائیلی در حریم هوایی منطقه العیشیه در جنوب لبنان و اتفاقات در «عرب العرامشه» پس از حمله پهپادی حزب‌الله به مقر گروهان شناسایی تیپ غربی (لشکر ۱۴۶) اشاره کرد و گفت «حزب‌الله در حمله به اسرائیل موفق است.»

وی نسبت به از دست رفتن برتری هوایی در حریم لبنان هشدار داد و تاکید کرد این امر به توانایی‌های جمع‌آوری اطلاعات آسیب زیادی می‌رساند.

بوحبوت ادامه داد: ما در یک مشکل بزرگ قرار داریم.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله - شامگاه یکشنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد صهیونیستی هرمس ۴۵۰ در حریم هوایی منطقه العیشیه خبر داد.

بعداً سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک پهپاد ارتش این رژیم پس از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان چند روز پیش در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به رزمندگان مقاومت، طی یک حمله ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی، مقر فرماندهی تازه تاسیس گروهان شناسایی نظامی را در «عرب العرامشه» هدف قرار داد که بر اثر آن طبق اعلام رسانه‌های صهیونیستی یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی کشته و ۱۳ نظامی دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی این حادثه را «خطرناک‌ترین حادثه از زمان آغاز جنگ» دانستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"