کد خبر: ۷۱۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
گروه بین الملل: کادیلاک V-16 را بین سال ‌های 1930 تا 1940 فروخت، سیزتا تولید V16T را در سال 1993 آغاز کرد و حدود 13 دستگاه ساختو تمام خودروهای قرن 21 بوگاتی از W16 استفاده کرده‌ اند.این برند یک موتور V16 جدید نیز در راه است. بی ام و می توانست به این لیست بپیوندد: سال ها صرف توسعه V16 هایی کرد که در دو نسل از سری 7 آزمایش کرد.
بی ام و 750iL با موتور V16 بی ام و می توانست پادشاه اتوبان باشد


گروه بین الملل: کادیلاک V-16 را بین سال ‌های 1930 تا 1940 فروخت، سیزتا تولید V16T را در سال 1993 آغاز کرد و حدود 13 دستگاه ساخت و تمام خودروهای قرن 21 بوگاتی از W16 استفاده کرده‌ اند.این برند یک موتور V16 جدید نیز در راه است. بی ام و می توانست به این لیست بپیوندد: سال ها صرف توسعه V16 هایی کرد که در دو نسل از سری 7 آزمایش کرد.

به گزارش خبرخودرو، ما دهه‌ ها است که در مورد موتور V16 مبتنی بر E32 می ‌دانیم، اما بی ام و به تازگی نمونه اولیه جدیدتری مربوط به نسل E38 سری 7 را که از سال 1994 تا 2001 فروخته شده بود، روشن کرد. موتور آزمایشی برای نمایشگاه خودرو ساخته نشده بود. این خودرو تا حد زیادی از دید پنهان نگه داشته شد و اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه سالانه خودروهای کلاسیک تکنو کلاسیکا در سال 2024 در اسن آلمان، 34 سال پس ازساخت، انجام داد.

جذاب ترین قسمت این سدان شاسی بلند زیر کاپوت آن است. این خودرو از یک موتور 16 سیلندر 6646 سانتی‌مترمکعبی (6.6 لیتری) بهره می‌برد که برای تولید 348 اسب بخار قدرت در 5 هزار دور در دقیقه تنظیم شده است. موتور به صورت طولی نصب می شود، چرخ های عقب را از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک می چرخاند و 750iL را به حداکثرسرعت 155 مایل در ساعت می رساند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"