کد خبر: ۷۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق از یک کامیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری درباره جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه محرز شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران بارگیری و حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد، گفت: در ادامه با شناسایی ماموران این کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به تهران شناسایی و متوقف شد.

افشاری افزود: در بررسی اولیه از این کامیون مشخص شد که  متهم با پوشاندن و اختفاء کالاها تعداد ۱۷ هزار و ۵۸۰  عدد لیوان سرامیکی و ۷۰۶ دستگاه بخارساز را با استفاده از بارنامه های غیر قانونی به شهر تهران منتقل کرده و قصد توزیع آن در بازار را داشته است که  مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰  میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"