کد خبر: ۷۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
پیشکسوت پرسپولیس گفت: دربی نه بار فنی داشت و نه صحنه زیبایی که بخواهیم راجع به آن اظهار نظر کارشناسی داشته باشیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دربی ۱۰۳ اظهار کرد: این بازی هیچ چیزی نداشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه اینکه موقعیتی ایجاد شد. یک بازی کسل کننده و بدون محتوا بود.

وی گفت: استقلال در این بازی به دنبال حفظ صدرنشینی خود بود که پرسپولیس این موقعیت را با بازی بد خود فراهم کرد. در مجموعه شاهد بازی زیبا و دلچسبی از هر دو تیم نبودیم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: این بازی بار فنی نداشت، هر چند پرسپولیس دنبال ۳ امتیاز این دیدار بود اما آمار کسب شده آماری نبود که به درد پرسپولیس بخورد و این تیم را به گل برساند. بازی بسته و کسل کننده‌ای بود که فقط وقتمان را گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از پرسپولیس داشتید؟ گفت: با توجه به جو استادیوم و حضور هواداران بی شمار در ورزشگاه در انتطار یک بازی زیبا و پر گل بودیم که متاسفانه هیچ گلی رد و بدل نشد.

درخشان همچنین درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز گفت: بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبی نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حداقل در دربی‌های قبلی گلی رد و بدل می شد اما در این دربی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و کیفیت آن پایین‌تر از دربی‌های قبل بود. در این دربی شاهد یک بازی خوب با بار فنی بالا نبودیم و هیچ چیزی نداشت که درباره آن بخواهم اظهار نظر کارشناسی داشته باشم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"