کد خبر: ۷۱۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گروه بین الملل: همانطور که تیم ریویان در هنگام رونمایی از شاسی بلند های جدید R2 و R3 امروز پیروز به نظر می رسید، اتفاق بسیار نگران کننده تری در پشت صحنه رخ می داد – یعنی توقف در کارخانه جدید 5 میلیارد دلاری جورجیا که در آن برخی از این خودروها ساخته خواهند شد.
آیا ریویان می ‌تواند تا زمانی که R2 و R3 در راه هستند ادامه دهد؟

گروه بین الملل: همانطور که تیم ریویان در هنگام رونمایی از شاسی بلند های جدید R2 و R3 امروز پیروز به نظر می رسید، اتفاق بسیار نگران کننده تری در پشت صحنه رخ می داد – یعنی توقف در کارخانه جدید 5 میلیارد دلاری جورجیا که در آن برخی از این خودروها ساخته خواهند شد.

به گزارش خبرخودرو، این دوگانگی چیزهای زیادی در مورد اینکه ریویان در حال حاضر در چه موقعیتی قرار دارد گفت: یک استارتاپ بسیار جاه طلبانه و محبوب الکتریکی که با مشکلات استارت آپی خود دور از ذهن است و پس از امروز، ارزش این را دارد که بپرسیم آیا ریویان می‌تواند تا زمانی که آن مدل‌های آینده در جاده‌ها عرضه شوند، مقاومت کند.

R2، R3 و R3X مطمئناً چشمگیر به نظر می‌رسند، اما انتظار نمی ‌رود R2 تا اوایل سال 2026 وارد خیابان ‌ها شود و اقدام به توقف ساخت و ساز در تاسیسات آینده نزدیک آتلانتا، هم تلاشی برای صرفه جویی در پول نقد و هم تسریع تولید، حداقل R2 بود. تا آن زمان، ریویان فاش کرد که قصد دارد R2 را در کارخانه مونتاژ موجود خود در نرمال، ایلینویز بسازد، کارخانه سابق میتسوبیشی جایی است که ریویان تمام خودروهای فعلی خود را تولید می کند: وانت R1T، شاسی بلند R1Sو ون EDV.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"