کد خبر: ۷۱۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پیشکسوت استقلال معتقد است که باید به سرمربی و مدیرعامل استقلال کمک شود تا اختلافاتشان به پایان برسد.

حسن روشن، پیشکسوت استقلال که در حال حاضر در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده است، در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین شرایطش اظهار کرد: مشکلی که برای من به وجود آمده این است که خون از زانویم به پایین‌تر جریانش سخت شده است و پزشکان احتمال آمبولی داده‌اند. آن‌ها دو رگ را پاره کردند تا لخته‌های خون خارج شود و جریان خون بهبود یابد.

او افزود: جا دارد از پزشکانی که در این مدت در بیمارستان پیگیر بهبودم بوده‌اند، تشکر کنم. همچنین از شخص وزیر که با وجود دغدغه‌های فراوان به ملاقات من آمده بود، تشکر می‌کنم. امروز هم امیر قلعه‌نویی با من تماس گرفت و جویای احوال من شد.

این پیشکسوت استقلال درباره دیدار با جواد نکونام و علی خطیر بیان کرد: با وجود نزدیکی به داربی، نکونام و خطیر به ملاقات من آمدند که با آن‌ها گپ و گفتی داشتم. البته هیچ توصیه‌ای به آن‌ها نداشتم چون به نظر هر دو نفر نیاز به کمک دارند. امیدوارم بعد از داربی بتوانم به صورت حضوری در تمرین استقلال حضور پیدا کنم و جلسه‌ای با نکونام داشته باشم.

روشن: نکونام و خطیر نیاز به کمک دارند

روشن در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از داربی ۱۰۳ گفت: ان‌شاءالله هر دو تیم برای برد به زمین بروند تا بازی جذابی شاهد باشیم. به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیمم برنده شود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود، توضیح داد: هنوز قادر به راه رفتن نیستم ولی پزشکان گفته‌اند که تا دو روز آینده مرخص خواهم شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"