کد خبر: ۷۱۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
گروه بین الملل: رنو به این نتیجه است که چگونه خودروهای برقی ارزان را برای کسب سود بفروشد.
داچیا اسپرینگ جدید یک خودروی برقی ارزان است


گروه بین الملل: رنو به این نتیجه است که چگونه خودروهای برقی ارزان را برای کسب سود بفروشد.

به گزارش خبرخودرو، برند رومانیایی ارزان قیمت آن داچیا از زمان راه اندازی اسپرینگ در سال 2022 موفقیت زیادی کسب کرده است. تا به امروز بیش از 140 هزار دستگاه فروخته شده است. برای سال 2024، هاچ بک برقی در حال تغییر چشمگیری است.

آن را یک مدل نسل بعدی خطاب نکنید زیرا بیشتر در امتداد خطوط فیس لیفت سنگین است. بازبینی ‌های بیرونی، بهار 2024 را با آخرین سبک طراحی داچیا که در شاسی ‌بلند داستر جدید دیده می‌ شود، مطابقت می‌ دهد. مقدار زیادی روکش پلاستیکی بدنه و قوس چرخ مربعی وجود دارد تا این خودروی برقی ساده ناهموارتر به نظر برسد. ترفندهای بیرونی مطمئنا ارزان‌ ترین خودروی برقی اروپا را در مقایسه با نسخه اصلی که به نظر می ‌رسید در دهه 1990 (در بهترین حالت) گیر کرده بود، مدرن ‌تر می ‌کند.

تغییرات اساسی در داخل داچیا اسپرینگ مدل 2024 وجود دارد که داشبورد کاملاً جدیدی دارد. در کنار یک پنل ابزار دیجیتال 7.0 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی 10.0 اینچی، کابین اکنون دارای طراحی مجدد کنترل‌ های تهویه مطبوع و ظاهر جدیدی برای دریچه‌ های هوا است. فرمان به روز شده دارای لوگوی جدید شرکت DC است و مهمتر از آن، اکنون می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد. ما همچنین متوجه یک انتخابگر دنده جدید به همراه یک نگهدارنده گوشی هوشمند در پشت آن هستیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"