کد خبر: ۷۱۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
گروه بین الملل: رنو به شدت به کاتالوگ تاریخی خود برای خط تولید خودروهای برقی خود متمایل شده است.
رنو 4 الکتریکی تولیدی در حال آزمایش در برف مشاهده شد

گروه بین الملل: رنو به شدت به کاتالوگ تاریخی خود برای خط تولید خودروهای برقی خود متمایل شده است.

به گزارش خبرخودرو، قبلاً کانسپت 5 را نشان می داد که به اندازه خودروی اقتصادی قدیمی به همین نام مکعبی به نظر می رسد و نمونه های اولیه دقیقاً شبیه خودروی نمایشی هستند. به نظر می رسد همین اتفاق در مورد رنو 4 آینده نیز رخ می دهد. کانسپت آن کمی بیش از یک سال پیش در پاریس به نمایش درآمد.

خطوط یکپارچه سازی با سیستم عامل همچنان می درخشند، به ویژه کابین متمایز با بخش قوسی که درها را در خود جای داده است، و پنجره های یک چهارم عقب که به سمت پایین و جلو زاویه دارند. دماغه صاف و صاف و کاپوت افقی مشابه مدل مفهومی و اصلی دارد و به نظر می ‌رسد که تفسیر LED چراغ‌ های جلوی گرد به اطراف چسبیده است که توسط پانل مشکی عریض احاطه شده است تا به جلوپنجره خودروی اصلی بازگردد. چرخ‌ها به‌طور قابل‌توجهی نسبت به کانسپت‌های سبک سایبرپانک کم‌ رنگ ‌تر شده ‌اند، اما طرح چهار پره تقسیم ‌شده همچنان بر ماهیت جعبه ‌ای خودرو تأکید می ‌کند.

رنو 4 بر اساس پلتفرم CMF-BEV ساخته خواهد شد که توسط رنو 5 نیز استفاده می شود. در حالی که مدل تولیدی به وضوح نسبت به مدل مفهومی ساده تر خواهد بود، ما می توانیم ببینیم که رنو 4 را به عنوان جایگزین مقاوم تری برای مدل 5 قرار می دهد. ارائه تریم با فاصله کمی بیشتر از سطح زمین، روکش فلزی و گلگیرها برای جلب نظر جمعیت کراس اوورها انجام شده است. داشتن یک نسخه چهار چرخ متحرک دو موتوره نیز منطقی به نظر می رسد.


اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"