کد خبر: ۷۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سایت فیفا در گزارشی به رکوردهای برتر جام جهانی فوتبال ساحلی امارات پرداخت.

به گزارش ایسنا، دور گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی به پایان رسید و هشت تیم راهیافته به دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز باید در این مرحله از رقابت‌ها فردا (پنجشنبه، سوم اسفند) به دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی امارات برود که میزبان این دوره از رقابت‌هاست. سایت فیفا در پایان دور گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی به بررسی مهم‌ترین نکات آماری این رقابت‌ها پرداخت. مهم‌ترین نکات آماری این رقابت‌ها برای تیم ملی ایران به شرح زیر است:

۱۷
دونای اسپانیایی و مسلم مسیگر از ایران رکورد تازه‌ای را در جام جهانی فوتبال ساحلی به جا گذاشتند. این دو ۱۷ سال است که در این رقابت‌ها حضور دارند که این رکوردی در تاریخ این رقابت‌هاست. پیش از این بلچیور، اسطوره پرتغال، با ۱۶ سال حضور این رکورد را در اختیار داشت.

۴
دروازه‌بان‌ها در دیدارهای روز دوشنبه به طرز شگفت‌انگیزی چهار گل به ثمر رساندند و رکورد بیشترین گل زده توسط دروازه‌بانان در یک روز را شکستند. آستین کولیر برای آمریکا گل زد و  سعید میرجلیلی و حمید بهزادپور (دو بار) نیز هر کدام برای ایران گل زدند. در این رقابت‌ها رکورد جدیدی از نظر گلزنی دروازه‌بان‌ها ثبت شده است.

برنامه بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی:

برزیل - ژاپن
بلاروس - پرتغال
ایران - امارات
ایتالیا - تاهیتی

ایران در صورت برتری برابر امارات میزبان در دور بعدی به مصاف برنده دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی برزیل و ژاپن خواهد رفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"