کد خبر: ۷۱۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
گروه بین الملل: دلالان خودرو می توانند موفقیت یک مدل جدید معرفی شده را ایجاد کنند یا شکست دهند و وقتی صحبت از EV9 به میان می آید، کیا مجبور شد برای اطمینان از فروش خوب آن، تعادل ایجاد کند.


گروه بین الملل: دلالان خودرو می توانند موفقیت یک مدل جدید معرفی شده را ایجاد کنند یا شکست دهند و وقتی صحبت از EV9 به میان می آید، کیا مجبور شد برای اطمینان از فروش خوب آن، تعادل ایجاد کند.

به گزارش خبرخودرو، کیا مدت‌ هاست که به عنوان یک برند اقتصادی که خودروهای ارزان تولید می ‌کند، شناخته می‌ شد اما در سال‌ های اخیر به بازار عرضه شد و با معرفی EV9 تمام برقی، می‌خواهد در کنار نام‌ هایی مانند آئودی و بی ام و، حتی از پله‌ های فانتزی بالاتر برود. این خودرو ترکیبی متقاعد کننده از برد، سبک و کاربردی بودن شاسی بلندهای سه ردیفه است.

در ایالات متحده، EV9 دارای قیمت اولیه 54 هزار و900  دلاری بدون احتساب مقصد و مالیات است، در حالی که مدل برتر آن بیش از 70 هزار دلار قیمت دارد. به عبارت دیگر، این دقیقاً چیزی نیست که ما آن را مقرون به صرفه می‌ دانیم، اما همچنان از تسلا مدل X با هفت صندلی که قیمتی معادل 83 هزار و 490 دلار دارد، ارزان ‌تر است.

یکی از سخنگویان کیا گفت که اکثر فروشندگان در آمریکا به این موضوع پایبند هستند و از توصیه سازنده برای خودداری از نشانه‌ گذاری بر روی قیمت اولیه پیروی می‌ کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"