کد خبر: ۷۱۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
گروه بین الملل: سیستم خودران کامل تسلا توجه زیادی را به خود جلب می کند، اما با تنها سیستم کمک رانندگی نیمه خودران زیادی دارد.
جنرال موتورز توسعه خودروهای سوپر کروز را اعلام کرد


گروه بین الملل: سیستم خودران کامل تسلا توجه زیادی را به خود جلب می کند، اما با تنها سیستم کمک رانندگی نیمه خودران زیادی دارد.

به گزارش خبرخودرو، جنرال موتورز مدت‌هاست که سوپر کروز، یک سیستم رانندگی بدون دست که در صدها هزار مایل بزرگراه در ایالات متحده و کانادا کار می ‌کند، ارائه کرده است. این خودروساز اخیراً از گسترش قابل توجه این سرویس، خبر داده است که در دسترس بودن آن در سراسر آمریکای شمالی تقریباً دو برابر شده است.

جنرال موتورز گفت که سوپر کروز اکنون در حدود 750 هزار مایل از جاده های سازگار در ایالات متحده و کانادا کار می کند که در مقایسه با 400 هزار مایل در توسعه قبلی افزایش یافته است. این خودروساز معامله بزرگی در مورد این عدد 750 هزار انجام داد و گفت: "مثل این است که سه بار از زمین به ماه یک‌طرفه سفر کرده‌ایم یا 130 بار در یک سفر جاده‌ای ساحل به ساحل از شهر نیویورک به سانفرانسیسکو و برگردیم."

این خودروساز قابلیت ‌های نقشه ‌برداری لیدار خود را بهبود بخشید و به آن امکان داد بزرگراه‌ های روستایی و جاده‌ های کمتر شناخته شده را شناسایی و نقشه ‌برداری کند. سوپر کروز همچنین با یدک کشی برای برخی از مدل ها کار می کند، که اکنون رانندگی بدون دست را در بسیاری از جاده های کوچکتر، مانند جاده هایی که در مسیر کمپینگ و مناطق تفریحی قرار دارند، ارائه می دهند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"