کد خبر: ۷۱۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
گروه بین الملل: تسلا سایبرتراک ممکن است تیتر اخبار را در دست گرفته باشد، اما این مهم ترین محصول جدیدی نیست که تسلا در ماه های اخیر عرضه کرده است.
اولین نگاه به تسلا مدل 3 هایلند


گروه بین الملل: تسلا سایبرتراک ممکن است تیتر اخبار را در دست گرفته باشد، اما این مهم ترین محصول جدیدی نیست که تسلا در ماه های اخیر عرضه کرده است.

به گزارش خبرخودرو، پاییز گذشته، تسلا همچنین اولین به روز رسانی قابل توجه خود از سدان متحول کننده بازی خود، مدل 3 را معرفی کرد که از آن به عنوان هایلند یاد می شود.

در مورد بدنه مدل 3 اطلاعات زیادی وجود ندارد. تغییر بزرگ در قسمت جلو است که دارای سپر و چراغ های جلو جدید است. به‌ جای دماغه که سال‌ ها در 3 و Y دیده ‌ایم، هایلند بینی معمولی ‌تر و صاف ‌تری پیدا می‌کند. چراغ های جلو نیز شکل بومرنگ خود را از دست می دهند و در هر انتها گوشه های کوچک واضحی پیدا می کنند. بسیار کمتر از قبل متمایز است، اما به طور همزمان زیباتر به نظر می رسد. حرکت جانبی در صورت وجود دم نیز با چراغ‌های عقب C شکل کمی تغییر می‌ کند. آنها از نظر طراحی کمی جالب تر هستند، اما از دست دادن آنها نیز بسیار آسان است.

تسلا فضای داخلی را نشان می ‌دهد که قطعاً شبیه به مدل قبلی خود است. اما اگر خوب نگاه کنید متوجه تغییرات می شوید و در واقع از آنها استقبال می کنید. قابل توجه ترین تغییر نوار نور محیطی طویل و قوس دار است که از یک پانل در، به بالا و اطراف داشبورد به پایه شیشه جلو و پشت به پانل درب دیگر منتقل می شود. این یاد آور یک قطعه تریم قوس دار مشابه از جگوار XJ است. نورپردازی را نیز می توان سفارشی کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"