کد خبر: ۷۰۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
گروه بین الملل: اگرچه تویوتا هایلوکس را در آمریکا نیست، اما این پیکاپ کامپکت در خارج از این کشور بسیار محبوب است.


گروه بین الملل: اگرچه تویوتا هایلوکس را در آمریکا نیست، اما این پیکاپ کامپکت در خارج از این کشور بسیار محبوب است.

به گزارش خبرخودرو، برای سال 2024، با یک موتور دیزل هیبریدی جدید که قدرت و کارایی بیشتری را افزایش می دهد، حتی بهتر می شود. در حال حاضر تویوتا حتی ممکن است یک نسخه الکتریکی تولید کند.

امانوئل بوون، رئیس بخش خودروهای تجاری سبک تویوتا اروپا، در مصاحبه ای گفت که این شرکت همچنان به دنبال هایلوکس الکتریکی است. بوون می گوید: "این واقعاً بخشی از رویکرد چند مسیره ما است، داشتن پیشرانه ها و راه حل های مختلف. بنابراین، خیلی زود است که در مورد هایلوکس برقی امروز اظهار نظر کنیم."

تویوتا در سال 2022 یک کانسپت الکتریکی یکباره هایلوکس ساخت که در بالا نشان داده شده است. این مدل که هایلوکس Revo BEV نام داشت، با بردی در حدود 143 مایل عرضه شد، اما هیچ جزئیاتی در مورد چیزهایی مانند ظرفیت باتری یا موتورهای الکتریکی وجود نداشت. با این حال، تویوتا تایید کرد که به زودی پیکاپ های الکتریکی را به عنوان تاکسی در بازارهایی مانند تایلند عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر، در بازارهایی که هایلوکس در آن رقابت می کنند، هیچ وانت کوچک برقی وجود ندارد. اما می دانیم که ایسوزو در حال برنامه ریزی یک D-Max با باتری است و فولکس واگن در حال ساخت یک شاسی بلند الکتریکی بر اساس پیکاپ آماروک خود است. باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این شرکت ها ابتدا وارد بازار می شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"