کد خبر: ۷۰۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو، قیمت خودرو امروز یکشنبه با افزایش قیمت دلار، روند خود را افزایشی آغاز کرد.

به گزارش خبرخودرو، قیمت خودرو امروز یکشنبه با افزایش قیمت دلار، روند خود را افزایشی آغاز کرد.

قیمت انواع خودرو داخلی و مونتاژی، امروز یکشنبه (۷ آبان) روند افزایشی به خود گرفت. نوسانات نرخ دلار که از روز گذشته آغاز شده امروز در بازار خودرو هم تخلیه شد و قیمت برخی از محصولات حتی تا ۴۰ میلیون تومان هم افزایش یافت.

هم‌زمان با بالا رفتن تنش‌ها در نوار غزه، نرخ دلار در بازار آزاد روز گذشته دوباره از کانال ۵۲ هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازار‌های داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعود‌های چند درصدی مواجه ساخت.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز صعودی گزارش می‌شود. کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت. اما امروز حدود ۳ میلیون تومان گران‌تر شده و روی کانال ۳۴۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین تیپ ۳ که از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود با ۴ میلیون تومان افزایش قیمت، ۵۹۴ میلیون تومان قیمت خورد.

در بین خودرو‌های ایران خودرو، پژو ۲۰۷ i دنده‌ای را می‌توان یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز دانست. این هاچ‌بک محبوب با افزایش ۶ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶۱۶ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربو اتوماتیک یکی از سدان‌های قدرتمند ایرانی به شمار می‌رود که چهار و نیم میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت رانا پلاس هم با ۴ میلیون تومان افزایش به ۴۹۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز همانند داخلی‌های بازار، همراه با افزایش است.

قیمت جک S ۵ اتوماتیک با مدل ۱۴۰۰ که یکی از کراس‌اوور‌های محبوب کرمان موتور به شمار می‌رود، امروز ۱۵ میلیون تومان بالا رفته و با نرخ یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی ام سی ۷ یکی از خودرو‌های مونتاژی کرمان موتور هم حدود ۲۳ میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرده و با قیمت یک میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S ۸ که جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی گروه ایران خودرو محسوب می‌شود، یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز بوده که ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو‌های فیدلیتی (۵ و ۷ نفره) گروه بهمن هم با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به بیش از یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان رسید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"