کد خبر: ۷۰۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
در بحبوحه گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی آماده حمله زمینی بزرگی علیه غزه می‌شود، یکی از رهبران حماس به الجزیره گفت که «برای هرگونه استقرار احتمالی نیروهای اسرائیلی در داخل غزه آماده هستیم».

به گزارش ایسنا، «غازی حمد» یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس بیان کرد: ما نمی‌هراسیم. ما مردم قوی هستیم و عزم قوی برای ادامه داریم. ما نیرو و افراد زیادی داریم که می‌خواهند از ما حمایت کنند.

وی هشدار داد: حتی مردم در مرزهای اردن، لبنان و همه جا می‌خواهند به اینجا بیایند و برای ما مبارزه کنند. غزه یک باغ نیست و برای آن‌ها بسیار پرهزینه خواهد بود.

حمد در پایان افزود: از ابتدای این عملیات ۱۲۰۰ نیرو اعزام کردیم که موفق شدند وجهه، امنیت و اطلاعات اسرائیل را به عنوان یک ابرقدرت از بین ببرند.

درگیری‌ها امروز (پنجشنبه) در ششمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل، بیمارستان‌ها و مساجد شده است. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در غزه از «فسفر سفید» استفاده کرده است که این یک جنایت بین‌المللی محسوب می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"