کد خبر: ۷۰۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
گروه بین الملل: سازمان های دولتی در سراسر جهان به بررسی دقیق خودروسازان در پی رسوایی دیزل گیت در سال 2015 ادامه می دهند.


گروه بین الملل: سازمان های دولتی در سراسر جهان به بررسی دقیق خودروسازان در پی رسوایی دیزل گیت در سال 2015 ادامه می دهند.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس نامه ‌ای فاش شده از سازمان حمل و نقل موتور فدرال آلمان، مرسدس بنز در اوایل تابستان امسال به اتهام استفاده از دستگاه‌ های معیوب برای دور زدن آخرین استانداردهای آلایندگی یورو 6 در تیررس این آژانس قرار داشت.

دو تا از دستگاه ها عملکرد موتور را بر اساس پارامترهای دمایی خاص تغییر دادند. آژانس در این نامه به خودروساز گفته است که باید مشکلات را برطرف کند، در غیر این صورت خودروها ممنوع الخروج و فراخوان خواهند شد.

گروه آلمانی حفاظت از مصرف کنندگان محیط زیست آلمان (DUH) نامه فاش شده را روز جمعه منتشر کرد که از یک افشاگر ناشناس دریافت کرد.

مرسدس که با آژانس همکاری می‌کند، به رویترز گفت که معتقد است که قبلاً به‌ روزرسانی‌های نرم افزاری مناسب مورد نیاز برای رسیدگی به این مشکلات را توسعه داده و به کار گرفته است. بررسی ‌های بیشتر پس از آن صورت گرفت که دیوان عدالت اروپا در ژوئیه 2022 حکم داد که دستگاه‌ های معیوب مبتنی بر نرم ‌افزار غیرقانونی هستند. آژانس تا 27 ژوئیه به این شرکت فرصت داده بود تا از این امر پیروی کند، اما رویترز گزارش می دهد که تمدید دریافت کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"