کد خبر: ۶۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: پس از P1 تعداد زیادی هایپرکار وجود داشته است، اما مک لارن هنوز جانشین واقعی خود را معرفی نکرده است.


گروه بین الملل: پس از P1 تعداد زیادی هایپرکار وجود داشته است، اما مک لارن هنوز جانشین واقعی خود را معرفی نکرده است.

به گزارش خبرخودرو، مایکل لیترز، مدیرعامل مک لارن اتوموتیو در مورد رقیب میشن Xو اینکه چگونه قدرت دیوانه کننده ای نخواهد داشت صحبت کرد. او استدلال می‌کند که جایگزینی صرفاً الکتریکی P1 نیازی به قدرت دیوانه‌وار نخواهد داشت، زیرا مهندسان در حال کار بر روی محدود کردن مجازات وزنی هستند که توسط باتری‌ها فرمان می‌ دهند: «ما نمی‌خواهیم خودرویی بسازیم که 2 هزار کیلوگرم (4409 پوند) و 2 هزار اسب بخار است. " او ادامه داد که "هر کسی می تواند این کار را انجام دهد" اما مارک بریتانیایی این کار را نخواهد کرد زیرا در "DNA مک لارن" نیست.

هدف ساخت یک هایپرکار با آلایندگی صفر با وزن تقریباً مشابه 750S است که ترازو را به میزان قابل توجهی پایین هزار و 277 کیلوگرم (2815 پوند) می رساند. هرچه مک لارن ارائه کند، لایترز گفته است که از نظر قدرت، عملکرد و هندلینگ باید از مدل مشابه ICE بهتر عمل کند.

با نگاهی به ارقام قدرت و وزن سایر خودروهایی که در حوزه ابرخودروهای الکتریکی نادر رقابت می‌کنند، ریماک نورا رکوردشکن 1914 اسب بخار قدرت دارد و 2150 کیلوگرم (4740 پوند) وزن دارد. پینین فارینا باتیستا که از نظر مکانیکی مرتبط است، 1900 اسب بخار قدرت و 2063 کیلوگرم (4548 پوند) وزن دارد در حالی که لوتوس اویجا 2011 اسب بخار قدرت دارد و به طور قابل توجهی سبک تر است و 1680 کیلوگرم (3703 پوند) است. پورشه جزئیات کاملی در مورد میشن Xمنتشر نکرده است اما گفته است که این کانسپت دارای نسبت قدرت به وزن 1:1 است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"