کد خبر: ۶۹۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۳۰ تير ۱۴۰۲

دروازه‌بان جدید یونایتد پیوستن به شیاطین سرخ را افتخار بزرگ و باورنکردنی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد از امضای قرارداد با آندره اونانا، دروازه بان ۲۷ ساله کامرونی که فصل گذشته برای اینتر بازی می‌کرد، خبر داد. این دروازه‌بان در اولین صحبت‌هایش بعد از امضای قرارداد با یونایتد گفت: پیوستن به منچستریونایتد یک افتخار باورنکردنی است و من در تمام زندگی‌ام سخت تلاش کرده‌ام تا به این لحظه برسم و بر موانع زیادی در این راه غلبه کرده‌ام. حضور در دروازه یونایتد تجربه شگفت‌انگیز دیگری خواهد بود. این شروع یک سفر جدید برای من است. منچستریونایتد دروازه‌بان‌های بزرگ زیادی داشته است و من اکنون همه تلاشم را برای موفقیت به کار خواهم گرفت. من از فرصت کار دوباره با اریک تن هاخ هیجان زده هستم و نمی‌توانم بیش از این منتظر باشم.

این قرارداد تا تابستان ۲۰۲۸ با امکان تمدید برای یک فصل دیگر اعتبار دارد. اونانا فصل گذشته قهرمان کوپا ایتالیا شد و هشت کلین شیت در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد. اونانا قبل از اینتر، برای آژاکس بازی کرد و سه بار قهرمان هلند شد.

خرید این دروازه‌بان کامرونی برای منچستریونایتد ۵۲.۵ میلیون یورو هزینه در پی داشت.

جان مورتاگ، مدیر یونایتد نیز گفت: آندره بهترین انتخاب ما برای دروازه منچستریونایتد بود. می‌دانیم که آندره ذهنیت پیروزی‌ دارد و خیلی به تیم در راه کسب موفقیت کمک خواهد کرد. او در حال حاضر یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است و در سن ۲۷ سالگی ما کاملاً معتقدیم که می‌تواند در سال‌های آینده حتی بیش‌تر پیشرفت کند.

خداحافظی از تیم ملی کامرون

در دسامبر گذشته، اونانا پس از ۳۴ بازی ملی برای تیم ملی کشورش، از تیم ملی کامرون خداحافظی کرد. اونانا در جام جهانی قطر در بازی نخست مقابل سوییس به میدان رفت و در ادامه با کادر فنی دچار اختلاف شد و قطر را ترک کرد.

 

برچسب ها: فوتبال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"