کد خبر: ۶۹۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
گروه بین الملل: فراری علاوه بر خودروهای جاده‌ ای و خودروهای پیست خود، خودروهای عملکردی ویژه ‌ای برای مشتریان وفادار خود می سازد.


گروه بین الملل: فراری علاوه بر خودروهای جاده‌ ای و خودروهای پیست خود، خودروهای عملکردی ویژه ‌ای برای مشتریان وفادار خود می سازد.

به گزارش خبرخودرو، به عنوان یک پروژه خاص، تعدادی خودروی منحصر به فرد مانند فراری SP12 برای اریک کلاپتون یا فراری P4/5 به سفارش جیمز گلیکنهاوس ساخته شده است. شاید بهترین و جدیدترین نمونه KC23 باشد که این هفته از تپه در گودوود عبور کرد.

KC23 بر اساس فراری 488 GT3 ساخته شده است، اگرچه به نظر کاملاً متفاوت است. این خودرو مجهز به درهای پروانه ای، طراحی آن ترکیبی از ویژن گرن توریسمو و هایپرکار استقامتی 499P است که برنده مسابقات 24 ساعته لمان در ژوئن شد. این خودرو که گلد مرکیوری نام دارد، دارای جیوه است که در چهار لایه رنگ تعبیه شده است که به خودرو درخششی تقریباً آینه مانند می دهد.

KC23 علاوه بر درب های پروانه ای و رنگ منحصر به فرد، از ورودی های هوای موتوری و پنل های بدنه استفاده می کند که بسته به دمای کارکرد موتور باز و بسته می شوند. بال عقب قابل جابجایی است، بنابراین می توان آن را در روزهای پیست زمانی که نیروی رو به پایین اضافی مورد نیاز است نصب کرد، یا زمانی که در گاراژ پارک شده است، آن را برداشت.



برچسب ها: فراری ، گودوود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"